{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
796 visninger | Oprettet:

nej truske!:'( {{forumTopicSubject}}

Ja for ca 9 dage siden, blev min gamle ruhåret gravhund aflivet. Det var mega underligt, fordi hun havde været med mig og min kæreste på stranden tidligere på dagen, var frisk og var næsten ude og bade. Hun var også frisk nok da vi kom hjem igen. Men da kl så blev ca 11 om aftenen, og mig og min kæreste havde lagt os i sengen, synes jeg hun begyndte at trække vejret så underligt, hun hev virkeligt meget efter det.
Jeg gik ud til min far for at hører hvad han sagde, Truske fulgte efter når jeg kaldte. Da hun var kommet ud i køkkenet gik hun ned mod stuen af, stoppede og brækkede sit mad op igen, og det kom ud som det så ud da hun spiste det. Lige der efter tissede hun, og det plejer hun altså ikk.
Jeg løftede hende udenfor. Der gik hun rundt i rundkredse og gik som om hun var fuld!!
Så vækkede vi min mor, og Petruska lå ude i vores baggang og lå og hev efter vejret og rystede helt vildt, det virkede som om hun havde fået et anfald noget. Da jeg gik ind på mit værelse, fulgte hun efter og lagde sig på sit tæppe, hun hev stadig efter vejret og rystede for sygt!! Min far sagde at han synes vi skulle vente til i morgen med at tage hende til dyrlægen, men jeg insisterede på vi kørte NU..Jeg vækkede min kæreste, for ville gerne have ham med:( På det tidspunkt var kl ca 1.30.
Da vi kom ned til dyrlægen, havde hun fået det meget værre. Vi fik taget et røntgen af hendes mave, fordi den måtte dyrlægen slet ikke røre. Det virkede som om hun havde en klump eller noget der i, men vi vidste ikke hvad..
Vi besluttede os for at hun ikke skulle lide mere, og hun blev aflivet:'(
Efter hun havde fået den første sprøjte, pep hund og sagde nogle lyde, hun kunne ikke rigtig forstå hvorfor hun blev søvnig. Jeg stod med hende ved begge sprøjter, og skulle løfte hende op i en kasse vi havde med, fordi vi skulle have hende med hjem igen. Det var virkelig bare hårdt!!

Vi

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nej truske!:'(
  • #1   9. jun 2008 nej hvor må det være hårdt for jer;(

• #2   9. jun 2008 det er rigtig hårdt..det er noget af det værste!!men kan besøge hendes grav hverdag hvis jeg vil,for hun ligger her i vores baghave

• #3   9. jun 2008 Ej hvor synd!! smiley
    Det gør mig meget ondt!
    Der går nok noget tid inden du kommer over det..

• Stine T
    Stine T Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 1 Hunde: 2 Svar: 6
    #4   12. jun 2008 Ejj smiley kender følelsen, min 9 år gamle gravhund pepsi måtte vi aflive midt i januar i år smiley Den havde ellers lige klaret sin operation så fint i starten af december, den skulle have fjernet sin livmoder smiley Hun kom sig fra operationen, og det blev januar, og en dag kom hun slæbende, på sine to forben ud i køkkenet smiley hun var lam i bagbenene, så kunne ikke gå, vi lod hende være en halvtime, for at se om det blev bedre, men det gjorde det ikke. vi tog hende til dyrelægen, som ikke helt viste hvad der var glat med hende :'/ hun blev scannet, på dyrehospitalet en dag senere, og vi fik at vide at det var en diskukolaps, og at de ikke ville operere en så gammel hund, så den eneste løsning var at prøve med noget medicin, og se og det ville hjælpe på det eller at få hende aflivet. vi valgte at prøve medicinen, og to dage senere havde hun det bare meget værre, hun kunne ikke holde sin afføring i sig, og fik det ud over sig selv, hun spiste ikke noget eller drak. så mig og min far tog over på dyrehospitalet, og fik den aflivet. jeg stod ved dens side, så den sove lige så stille ind, glemmer aldrig den måde den kiggede på mig inden den lukkede øjnene smiley og så sagde jeg mit sidste farvel og gik ud af rummet.
    det er den værste oplevelse jeg har haft. for det er meget underligt at tænke på at man aldrig aldrig nogensinde kommer til at se sin hund igen, eller aldrig kommer til at høre den bjeffe. smiley

- men vi har heldigvis fået vores nye hund nu, chilli, det gør det hele lettere. for det er helt tomt hvis der ikke er en lille hund der går rundt om benene på en hver dag.

- Stine

• #5   13. jun 2008 Stine J:Ja det er bare forfærdeligt sådan noget..hader det virkelig.. Jeg vil også gerne have ny hund, og min far har lovet mig en ny, men han skal lige have overtalt min mor, hun er ikke så vild efter at få en:(

• #6   13. jun 2008 puh karoline. Det var da en forfærdelig oplevelse, især når den kom så pludselig. Det må da også være træls ikke at vide hvad der var skyld i det. Føler med dig

• Stine T
    Stine T Tilmeldt:
    feb 2008

#7   15. jun 2008 katrine L: ja kan godt forstå, hjemme ved oss var vi nu bare slet ikke i tvivl om at vi skulle have en ny grav-dame hurtigst muligt, da vi var kommet os over pepsi aflivning :')

• #8   16. jun 2008 Stine J: kan jeg godt forstå..jeg vil også rigtig gerne have hund igen,fordi det er bare mærkeligt der ikke er nogle hjemme når man kommer fra skole osv..men min mor vil ikk have en, selvom hun har haft hund hele sin barndom,men min far har lovet mig en, så må vi se hvordan det går med at få hende overtalt..for jeg ved at hun savner en hund

• Stine T
    Stine T Tilmeldt:
    feb 2008

#9   16. jun 2008 Karoline L: håber at i snart får hende overtalt (:

• #10   17. jun 2008 hej.
    det er jeg da ked af at læse at du måtte aflive din bedste ven.
    men jeg håber at du får en ny bedste ven.

• #11   17. jun 2008 Helene H.N: Jo mange tak..håber jeg også snart jeg får:D

Stine J:ja for ellers flytter jeg hjemmefra:p

Kommentér på:
nej truske!:'(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce