{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
619 visninger | Oprettet:

hvalpe.. {{forumTopicSubject}}

hej.. Vi vil rigtig gerne ha hvalpe på molly her til vinter, og søger efter en langhåret mini/ lille dværg gravhund, som vi kan "låne".. Hun er en rigtig dejlig hund, og vi håber vi kan føre hendes gode gener videre. Det skal helst være i eller omkring skive, da vi har hørt de helst skal parres hver anden dag, imens de er i løbe tid. Så det er nemmest med transporten. Vi regner selvfølgelig ikke med at det sådan er gratis, så der skal selvfølgelig laves en skriftelig aftale, hun er uden stamtavle, men ægte. Håber du eller andre måske kender nogen der kunne være interresseret i at føre deres hunds gener videre.. på forhånd tak. Knus Helene og Peder


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvalpe..
  • #1   3. jun 2008 Hmmm... hun er da ikke ret gammel... er det ikke synd at parre sådan en lille nus?

  • #2   3. jun 2008 Jaaa. men den vil sååå gerne være mor....

  • #3   3. jun 2008 Undskyld jeg siger det, men..

    ..det er jo godt nok tidligt, det er jo en hvalp :S


  • #4   3. jun 2008 Hvor gammel er Molly? En tæve skal være minimum 1½ år f'ør hun for hvalpe og helst være fyldt to år.

    At få hvalpe i en for tidlig alder kan betyde fysiske og psykiske problemer for hunden, resten af dens liv. Det kan også betyde at tæven ikke kan tage sig ordentligt at sine hvalpe og de evt. skal opflaskes. Det kan også påvirke hvalpene voldsomt.

    Så overvej nøje om det er værd at få hvalpe nu, eller om du ikke skal vente lidt.


  • #5   3. jun 2008 Jamen hun bliver 2 år på det tidspunkt hun skulle nedkomme, hvis det var. Det var faktisk vores dyrlæge som sagde det måske ville være en god ide, fordi hun blev utrolig underlig og falsk drætig sidst hun var i løbetid. Og vi vil jo gerne have hvalpe på hende på et tidspunkt. Utroligt man ikke kan stille et spørgsmål, uden folk skal være dømmende og tale nedladende til en. Gør jo bare det jeg har fået afvide af dyrlægen der ville være bedst for hende:-( Så tak for jeres utrolige rare svar!!!

  • #6   4. jun 2008 Hej..tak til nogen af jer for de gode råd, og fordi i brugte tid på at svare.. Og til jer andre som åbenbart bruger enhver undskyldning for at være direkte lede og modbydelige.. I skulle skamme jer. Troede det var voksne mennesker, der kunne komme med et godt råd, men det er i jo så åbenbart ikke... Så hvis i bevidst prøver på at ramme folk der hvor detgør mest ondt, og få en til at føle sig som en dårlig hunde ejer, så tillykke, det lykkedes for jer!!! Forsat rigtig god sommer.

    Helene


  • #7   4. jun 2008 Hej.. jeg skrev også for at få råd, men måden i diskuterede det på var så nedladende.. Og det var der ikke særlig meget råd over!!! Jeg kunne aldrig finde på at svare nogen på sådan en måde. Ville komme med et godt råd hvis jeg havde det, ellers ville jeg slet ikke skrive noget.. Men fint du har en mening.. Og ja jeg hidser mig op fordi jeg ikke kunne se nogen grund til i gjorde grin med det på den måde i gjorde. Det synes jeg er tarveligt gjort og det gør jo bare at man nærmest ikke tør stille et spørgsmål herinde mere, i skræk for at blive hånet på den måde.. Nu fik du min mening..!!! Fik det helt dårligt efter at læse det i skrev, og ja det ramte mig lige i hjertet, fordi jeg esker mine hunde og ville ALRIG gøre noget der ville skade dem.. Så ja det gjorde ondt, og nok også derfor jeg reagere som jeg gør.. smiley

  • #8   4. jun 2008 Og alle herinde elsker jo deres hunde overalt på jorden, så måske kunne man tænke over hvordan man svarede.. Da det er et ømt punkt for alle mennesker, når nogen synes man behandler sine dyr ordenligt.. Bare lidt stof til efter tanke..

  • #9   4. jun 2008 der skulle stå: når nogen synes man IKKE bahandler sine hunde ordentligt...

Kommentér på:
hvalpe..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce