{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kom og støt dyrene
  • #1   16. maj 2008 pernille.. jeg gentager lige en noget fra en anden tråd.

igennem de sidste mange år har DDAA afholdt loppemarkede. indtægten går ubeskåret til dyrene og det arbejde der laves i foreningen og på det internat foreningen driver i trandbjerg. det er udelukkende foreningens frivillige medlemmer der er sælgere der ude på dagen.

pengene går bla. til den daglige drift af internatet. altså foder, dyrlægebehandlinger, vac. neutralisering. afløning af det lønnede personale på internatet samt diverse drift omkostninger... bla er vi modtager station for herreløse dyr fra politiet og falck. og lad mig sige det sådan. de er ikke altid i specielt god stand og de kræver ofte dyrlægebehandling. der ud over modtager vi dyr til videreformidling og vi har også ophold af dyr i forbindelse med dyreværnssager.

sagerne er donationer ting fra bla testermenter. betænksomme mennesker testementerer ind i mellem deres formue og ejendele til os med henblik på videresalg. men vi modtager også gerne *gode* ting som folk ikke længere kan bruge, men som andre kan få glæde af.

loppemarkedet ude hos os er ret populært og vi har heldigvis mange besøgende. men at arbejde for dyrense sag er desværre et *bundløst* hul så jo flere der kommer og støtter sådanne dage --- jo flere penge er der til dyrene.

i denne her weekendt åbner vi bla vores helt nybyggede kattehus. her bliver der i fremtiden plads til 30 katte. og kommer også til at virke som karantænehus.

i uge 23 lukker vi hundeafdelingen ned og river simpelthen bygningen ned (den er meget slidt) og bygger et helt nyt hundeinternat. dette skulle gerne give endnu bedre forhold for vores *gæster* og her skulle der også gerne blive plads til omkring 30 hunde.

der vil også blive lavet bedre faciliteter for personalet (dem der er nu er ret kummerlige) dette skulle gerne forbere forholdene omkring hygiejne for bla dyrlæger osv.

• #2   16. maj 2008 der vil selvfølgelig også være åben hus i internatet...

• #3   16. maj 2008 det lyder godt.. glæder mig til at se dig..

jeg er at finde der ude i boderne om søndagen (selvfølgelig sammen med pingelingen og pølse). (skal desværre til stor familiefest hele lørdag) også skal jeg hjælpe med at stille op og gøre klar torsdag og fredag.

Kommentér på:
kom og støt dyrene

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce