Har ædt et dødt dyr.. {{forumTopicSubject}}
Aiya var ude og lege i haven idag og da jeg ser ud af vinduet, kan jeg se hun ligger og bider i et dødt dyr af en slags.. Tror det var en muldvarp eller en mus..
Jeg får kæresten til at stå og banke på ruden, for at få hendes opmærksomhed, mens jeg løber ud for at få hende væk fra det døde dyr.. Men lige så snart hun ser mig, tager hun dyret i munden og løber rundt i haven med det, som om hun vil lege og jeg ikke må tage det fra hende..
Johnny kommer forbi i bilen (hun elsker at køre bil) og hun hopper også pænt nok ind i den, stadig med det døde dyr i munden.. Vi sidder og slås lidt om hvem der skal tage det ud af munden på hende, men inden vi overhovedet når at reagere, har hun slugt det i en stor mundfuld..
Hvad gør vi nu? Skal vi tage til dyrlægen, kan hun blive syg af det eller?
Vi har holdt godt øje med hende og det ser slet ikke ud til at have påvirket hende.. Mener også at have hørt de kaster det op igen hvis det er befængt med sygdom..
En ting er ihvertfald helt sikkert.. Ikke flere kys til hende :o)
aug 2006
Følger: 40 Følgere: 38 Hunde: 1 Emner: 182 Svar: 1.794
Leika tog en død fugl i fredags, da Leon var ude at gå med hende. Han ville hente mig og ungerne. Da jeg kommer, kan jeg se hun forsøger at hugge noget i sig. Han fortæller det er en fugl. Resolut åbner jeg gabet på Leika - det er ikke helt nemt, skal jeg sige, for en beagle giver ikke lige sådan mad fra sig - men Leon griber så fat i fuglens fødder og trækker den ud af halsen på Leika, den er godt langt nede i halsen på hende, men ud det kommer den.
Så Mia, der skal to til at tvinge noget ud af munden på en beagle c",)
okt 2005
Følger: 31 Følgere: 30 Hunde: 2 Emner: 427 Svar: 3.671
jan 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 3 Emner: 17 Svar: 89
Så det var ret vigtigt at få den hel ud (-; og det kom den også.
Har ædt et dødt dyr..
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside