{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
844 visninger | Oprettet:

Gøer meget? {{forumTopicSubject}}

Hej alle mopseelskere.

Gøer jeres mopser meget? - Hvad gør de af? - Hvad gør I for at mindske det?
Jeg har hørt mange sige, at den race gøer rigtig meget, og Berta er ikke så slem, men i starten sagde hun aldrig noget. Nu gøer hun nogle gange om dagen - også nogle gange, når hun eksempelvis hører andre hunde gø.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gøer meget?
  • #1   24. apr 2008 Det ligger til mopsen at gø meget.... I tidens morgen er de jo blevet brugt som alarm hunde på mure omkring borge, og når der kom noget, gøede de vildt og voldsomt så folk var klar over der var nogen derude..... Dette har man endnu ikke kunne avle ud af dem, så du kan godt forberede dig på at hun kommer til at gø smiley

    Jeg har dog gjort det, at jeg har øvet intens NEJ øvelse med ham... Så jeg siger nej når han gøer... det virker nogle gange andre gange må jeg aktivere ham med et eller andet for at tie stille.....


  • #2   24. apr 2008 Taya gøer konstant af ALT og alle!

    Mega træls,for ja jeg blev os "snøret" med prædken om at mopse bestemt aldrig siger en lyd. Men det er løgn :s


  • #3   24. apr 2008 Tine, ja det er fordi hun er 6 mrd.... Enzo sagde heller ikke et pip til omkring der.. Så begyndte han i det meget små.... Da han var 8-9 mrd kom han op på det niveau han er nu.. Men mange andre mops jeg har mødt er langt værre, så frygter lidt det værste smiley

  • #4   24. apr 2008 Ja altså Taya begyndte ca. som 4 mdr.gammel og gøer enormt meget, hun bliver altid bedt om at stoppe, men tror lige hun er i sin "lømmel periode" har hun nu været længe, haha smiley

    Man skal bare lære dem "nej", så tror jeg måske det bliver bedre med alderen, men ved det desværre ikke.


  • #5   24. apr 2008 Sanne, ja det synes jeg virker....

    Jeg har lært ham nej ved at vise ham en godbid i hånden, lige når han vil tage den, lukker jeg hånden om godbiden og siger NEJ. Så prøver han alverdens for at få den ud. Men han får den først når han er rolig og kigger på mig, i starten bare i et split sekund....
    Den har vi nu udvidet så jeg kan kaste en godbid hen foran ham, og sige nej og så tager han den først når han får et Værsko....
    På den måde bilder jeg mig ind at han stopper op ved et NEJ og afventer en "godbid" i den anden ende..... Det virker som sagt til tider, andre gange er tingene for spændende eller farlige... smiley hehe men vi øver fortsat.....


  • #6   24. apr 2008 tine.... Hahaha jamen det gør hun da smiley og når hun er stor og udvokset og helt musse stille, så må hun ENDELIG komme forbi og lære Enzo det også smiley

  • #7   24. apr 2008 Humphrey har ALDRIG gøet..... , Men Audrey.. hun er så slem.., lige pt. er det alt og alle, der lige får et vuf med på vejen...
    Har prøvet at gå den anden vej.. men der er hun ligeglad... vuf, vuf og vuf...
    nå men vi var ved dr. dyr igår.. for at blive vejet. og der var en "kunde" der sagde at det var hendes alder.. hun er lige 8 mdr og snart første løbetid osv.. og begyndene pubetet.. og ja.. tænker hun har ret.. det er bare hendes alder.. så vi må bare holde ud.. og sige "nej" og gå lidt rundt.. indtil hun finder ud af hendes homoner...*ss*


  • #8   25. apr 2008 Rosa er ikke så slem til at gø - det er mest når hun opdager sig selv i spejlet! Og hun begyndte også først meget sent med at gø!

  • #11   25. apr 2008 Tak for alle jeres svar. Det lader til, at man nok skal vende sig til, at freden er fordi smiley Hehe.. Evt. for en kortere periode. Nu må vi se smiley

  • #12   25. apr 2008 forBi smiley

  • #13   25. apr 2008 Vito gøer når han hører andre hunde gø udenfor når han er inde.. ellers aldrig! Men jeg har lært ham at holde op når jeg siger: sshhhh!! smiley

  • #14   1. maj 2008 Jay Jay er nu 5 mdr. og gøer af alt og alle, sevlom der ikke er nogen når vi går ud for at gå tur skal han alligevel lige vise at han er der.

Kommentér på:
Gøer meget?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce