725 visninger
|
Oprettet:
Ann *Dansk Dobermann Klub Gruppe Odense* J
13. jun 2004 Følger: 24 Følgere: 24 Hunde: 5 Emner: 90 Svar: 635
13. jun 2004 Følger: 24 Følgere: 24 Hunde: 5 Emner: 90 Svar: 635
Øv, øv og atter øv. {{forumTopicSubject}}
Det går bare slet ikke med træningen lige nu og vi har meldt os til begynderprøve i lydighed på søndag, det går aldrig. Hun gider ikke sit, dæk, apport og indkald. Hun smutter lige så snart hun ser sit snit til det, æv. Nu gik det ellers så fint med det hele men nu er jeg begyndt at træne uden line for det skal jeg jo til prøven og slut med vores gode samarbejde, hulk.
jun 2004
Følger: 24 Følgere: 24 Hunde: 5 Emner: 90 Svar: 635
Det gik ikke supergodt men bedre end i formiddags. Mæææn denne gang havde jeg også den lange line på.
jun 2004
Næ, jeg er som regel også meget tålmodig og jeg ved også godt at det nok skal gå over. Men for pokker da....nu er vi jo tilmeldt en prøve, gulp.....
Vores træning er jo hidtil gået forrygende men lige nu forhaster jeg nok lidt tingene og det er nok det hun stritter imod. Jeg kræver mere af hende lige nu og det er hun nok ikke klar til. Måske hvis jeg havde ventet nogle måneder, men nu er prøven i egen klub og de har presset mig lidt, så nu må det briste eller bære. Uanset resultatet på søndag, så vil jeg nok gå lidt tilbage i træningen så vi kan få det hele rigtigt på plads og så tager vi bare prøven en gang til senere på året. Det hele bliver heller ikke nemere af at jeg ikke lige er det store konkurrence-menneske, jeg bliver rygende nervøs og hvis min hund så strejker, så kan jeg hverken regne med mig selv eller hende. Måske jeg kunne slappe af, hvis jeg vidste at alt var tip-top i orden med hendes træning.
jun 2004
Jeg har været til prøve før, bare ikke med hende her. Så jeg kender programmet ud og ind og jeg ved jo at hun kan det her ting. Og i søndags da jeg for første gang trænede programmet og de ting, hvor hun skal være uden line gik det bare super-godt. Jeg ved godt som den anden Maria siger at jeg ikke skal træne uden line, men jeg måtte bare se, hvordan hun tog det. Jeg turde ikke stille op uden at have prøvet det først. Tænk, hvis hun bare smuttede lige så snart jeg havde taget linen af til prøven. Og dumme mig så jo at hun kunne og tænkte at jeg lige så godt kunne træne videre uden line, når hun nu var så dygtig. Det hævner sig nu, men jeg må også bare tage det som det kommer.
jun 2004
Hvis hun ikke smutter fra mig, så ved jeg at jeg består, men hvis hun ikke gider mig så kan hun finde på at løbe ned til tilskuerne i stedet for.
jun 2004
Hvad er det for tricks med indkald, det kunne jeg godt bruge, Q har nemlig også for meget fart på?
jun 2004
jun 2004
Vi snakkes ved
jun 2004
Skjulet er nu blevet malet, der er støvsuget og vasket gulv i klubhus og ryddet lidt op, pokalerne er hentet, så nu nåede jeg da det meste af det jeg skulle.
Nu tror jeg lige jeg vil tage 1 time på øjet, inden jeg går i gang med diplomer og katalog.
jun 2004
jun 2004
jun 2004
jun 2004
Mon vi dog består i morgen...eller skulle jeg sige, senere i dag. Nå men nu må jeg hellere få lavet de prislister og få kigget min liste igennem over, hvad jeg evt. skulle have overset.
Knus og krydsede fingre for Maria.
Ann
feb 2008
Følger: 10 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 68 Svar: 479
jun 2004
Puha, sikke vi også kunne piske en stemning op Maria og jeg, men sådan er det jo nok, når man skal deltage i en konkurrence, hvor alt kan ske.
feb 2008
Følger: 10 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 68 Svar: 479
Øv, øv og atter øv.
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside