{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
348 visninger | Oprettet:

advarsel - angreb {{forumTopicSubject}}

Den anden dag da jeg for anden gang var i hundeskoven her i aalborg vest var der en halvfuld dame deroppe med hendes to forvoksede dansk-svendske gårdhunde, som ellers meget søde i starten.. men lige inden vi skulle til at gå blev hanhunden aggressiv og fløj på min lille diego.. både diego og jeg blev meget bange.. Han kom heldigvis ikke noget til.. er bare træls at folk tager deres ukontrolerbare hunde med til sådanne steder.. der er ellers så dejligt deroppe...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  advarsel - angreb
  • #1   23. apr 2008 Og det er derfor jeg aldrig tager i hundeskove mere:-( Man ved aldrig hvilke hunde der er der og om deres ejere er ansvarlige. Så vil jeg hellere benytte mig af de hundevenner Shorty har og så aftale playdates med dem;o) Synes også det er super synd at din lille diego skulle nå og opleve sådan et ubehageligt overgreb.

• #2   28. maj 2008 ja det skrækkeligt min micki blev overfaldet sidste weekend af en lab, den gik fulstændig amok så jeg fik uanede kræfter og fik fat i lab. og holdte den og fik løftet begge mine små hunde op på armen , ejeren kunne intet hun var skide fuld det bare for meget...

• #3   29. maj 2008 kan bare ikk have sådan noget.... jeg har ikk haft diego deroppe siden... heldigvis er han en lille stanhaftig soldat der ikke lader sig kue af sådan noget.. men kan da mærke en ændring på ham når han møder andre hunde.. han vil helst ikke vise det, men jeg kan mærke at han ikke er så tryg som han var engang..

• #4   29. maj 2008 nej de blir utrygge micki blir gal og gør helt vild når han ser store hunde mest shæfer som han er blevet bidt af 2 gange i hovedetalvorligt og han ryster på samme tid med han blir gal og det kommer han aldrig over desværre

Kommentér på:
advarsel - angreb

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce