{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
863 visninger | Oprettet:

Hunde hvalpe {{forumTopicSubject}}

HEJSA ALLE SAMMEN (-;
Jeg regner med og lave hvalpe på her til sommer, og Tino bliver farmanden ligesom sidste gang.
Og det var jo nogle vidunderlige hvalpe han fik lavet der som man jo kan se inde på hans profil..
Men er der evt nogle der ku være int i en hvalp så må i endelig sige til... De bliver uden stamtavle da Tino ikke har en stamtavle...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hunde hvalpe
  • #1   21. apr 2008 nej tak jeg har nok i molly hehe

• #2   22. apr 2008 Ægeligt du ikke laver nogen med stamtavle ! smiley

• #3   23. apr 2008 hvad kommer ca prisen til at være for sådan en lille skønhed?

• #4   1. maj 2008 Vil også gerne vide prisen smiley

• #5   1. maj 2008 De sidste hvalpe jeg havde fik jeg 4500kr for den ene og 5000kr for den anden. Så det bliver deromkring prisen bliver igen. Det eneste krav jeg stiller, er bare at jeg vil være 100% sikker på at de for et godt hjem og de bliver ikke solgt til hvem som helst.. Sådan er det bare hehe..
    Der er desværre så mange efterhånden der bare avler og avler og de tænker ikke over hvem de sælger dem til og det syntes jeg er synd for der er mange der bare køber en hund fordi den er sød mens den er hvalp. Men den holder desværre bare ikke i længden. Så det betydder virkelig meget for mig at de kommer et ordentligt sted hen, og at jeg holder kontakten til køberen(-;

• #6   1. maj 2008 Ja kira s Det er lidt ærgeligt at tino ikke har en stamtavle så det ku blive stambogsført hvalpe. Men det er der desværre ikke noget og gøre ved.
    Men hvalpene bliver heldigvis dejlige alligevel og der er jo mange der gerne vil have sådan en lille dejlig hund som ikke behøves en stamtavle.

Kommentér på:
Hunde hvalpe

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce