Kolding, Vejle, Fredericia m.m.

Kolding, Vejle, Fredericia m.m.

Medlemmer: 104
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
1.053 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 0 Svar

Min store tøsedreng :o) Min store tøsedreng :o)

Min mand og jeg blev enige om at gøre noget ekstra godt for Bamse idag. Vi ville tage ham med hen til en svømmehal for hunde. Min mand ringer og snakker med ejeren af svømmehallen, Dorteasminde, og aftaler at vi selv tager Bamse inde i svømmehallen. Han har godt nok ikke prøvet det før, men han er nu en kæmpe vandhund og springer fra landgangsbroer og ned i vandet ved stranden, så vi regner ikke med at der ville være problemer med at få ham i vandet.

Vi kommer så derhen og Bamse er helt vild, da han ser to hunde rende rundt i gårdspladsen. Dem ville han jo gerne lege med, men det var ikke lige det han skulle. Vi får ham så ind i rummet. Han bliver bruset og får en redningsvest på. Ejeren går ud og vi tager Bamse med ind til bassinet, får ham op af rampen og hen til vandkanten hvor Bamse stopper op og vil ikke længere. Der stod han så som en stor pivedyr og var bare så bange for det her vand! Jeg havde bestemt regner med at han bare var hoppet i og svømmet rundt der, men nej nej! Han giv ned til hvor rampen sluttede og så gik den ikke længere. Min mand prøvede så at give ham et lille skub, så han kom i, men det resulterede i at jeg måtte redde ham op igen. Heldigvis havde han en redningsvest på, hvor jeg kunne tage fat i den og hive ham op igen. Vi er nu blevet enig med ejeren at vi kommer derud igen en aften i næste uge, hvor han vil hjælpe os, så Bamse kan finde trygheden ved at svømme derhenne. Nu er jeg så spændt på at se om det lykkedes os at få ham i :o) Han er ellers sådan en stor glad vandhund, der ikke står i vejen for en svømmetur i havet ;o) Men svømmehal - NEJ TAK!!! He he he...

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte spejl og hylde op 400 kr.
  • Rengøring af hus 1.100 kr.
  • Ophængning af fladskærmstv og stort spejl 900 kr.
  • Ophæng af spejl med lys 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.

Opret en opgave

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Min store tøsedreng :o)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce