{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.419 visninger | Oprettet:

hvornår er man uansvarlig/dårlig ejer? {{forumTopicSubject}}

Lad mig prøve at gøre det lidt kort..

Nåh men, jeg har min kat frygtløs. Hans ben har været i uorden og derfor har jeg ikke kunne få ham kastereret. Jeg laver forsjovt en post hvor jeg fortæller om han dage. i denne post bliver jeg kaldt en løgner, og uansvarlig fordi jeg lader min fertile kat løbe frit.
Okay fint! det må jeg så leve med.

Jeg her idag dagen efter. skulle til dyrlæge for at tjekke op på min kats ben. Min dyrlæge fortæller mig at han ikke kan gøre mere for benet at det bare har brug for tid.. Okay.. godt nok.. Men at han kunne kasterere min kat med det samme.. Da vi aldrig har haft problemer med dette før.. lod vi ham gøre det. . Min dyrelæge er 70 nærmer sig vel de 80 .. hvilken alder han har rigtigt mellem de to tal ved jeg ikke. Han er efter hånden ikke helt ung mere men har været vores dyrelæge i 50 år i familie. lad mig lige understrege vi er ikke de eneste der benytter os af ham.. MANGE gør..

Nåh men frygtløse bliver kastereret. og kommer med mig hjem , stadig bedøvet. jeg ligger ham under nogle tæpper så han kan holde varmen..

nu bliver jeg så igen kaldt uansvarlig.. og en dårlig dyre ejer.. mit problem er så bare.. jeg kan ikke se hvor jeg gik hen og blev dårlig?.. først brokker de sig ver det ene.. bag efter det andet?..
Han er en ældrene herre. det ved jeg. jeg ved også hvis det havde været en størrer operation end en kasterering ville jeg have fundet en anden.

Er jeg det i vil betragte som en dårlig ejer?..

For i så fald.. så vil jeg da finde et andet steds for mine dyr at bo.. da jeg som det eneste ønsker at gøre det rigtige smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvornår er man uansvarlig/dårlig ejer?
  • #1   17. apr 2008 1) Jeg kan ikke forstå at fordi du får nogle svar på KG du ikke ønsker, du så forsætter tråden her.

2) Jeg tror de mener det er uansvarligt at modtage en kat som stadig er i narkose, da det er farligt for katten.

• #2   17. apr 2008 Nat. . Har intet med svar at gøre. Jeg fik vis mine gnubs derinde.. nu sprøger jeg her om det virkelig gør mig til sådan en dårlig ejer som de siger?.

If so.. jamen så vil jeg slet ikke sidde tilbage med mine dyr smiley

• #3   17. apr 2008 jamen elsker du ikke dine dyr.. vil du bare gå af med dem hvis nogel som ikke aner hvem du er, skriver en besked til dig herinde, at du er en dårlig ejer, og så sviss, så er dyrene afsat til andre...

nej vel... for så er man da ikke fuldstændig vil og lykkelig over at have sine dyr.. man skal da bare selv have god samvittghed overfor det man gør.. ja måske man ikek gør det rigtige hver gang, men man kan jo ikke vide alting... derfor lærer man... lidt som at gå i skole...
    hvad så med folk der bliver forældre for første gang, mon ikke ogå de begår nogel brølere med deres små børn fordi de gør deres bedste, men ved egetlig ikke helt hvordan opgaven skal udføres..

jeg kan godt følge at du bliver forbløffet g skuffet når nogel kalder dig sådanne ting, og jage havde heller ikke taget et dyr med hjem i nakose, men nu ved du det til en anden gang

• #4   17. apr 2008 Hej blanca...
    Syntes du skal lade være med at spekulere på hvad andre syntes om dig... Hvis du selv føler at du gør det rigtige så er det det rigtige.. Hvad siger din familie, du siger at i har haft den dyrelæge i 50 år, de må da også give dig nogle gode råd....

Lige for at beskytte blanca... Der er rigtig mange dyrelæger som giver deres katte med hjem i narkose, og også hund for den sags skyld... Men jeg ville nok finde mig en dyrlæge hvor den fik lov til at blive, da det er farligt... Bare for en sikkerheds skyld....

• #5   17. apr 2008 Gem det alle er så kloge og smarte når de sidder bag skærmen :o)

• #6   17. apr 2008 Glem det skulle der stå :O)

• #7   18. apr 2008 hvis din dyrlæge siger at det er okay at tage ham med hjem, selvom han er i narkose. så er det vel fordi din dyrlæge mener at det ikke er farligt.. det med benet ved jeg ikke rigtig, hvis du gør som din dyrlæge har sagt, så følger du jo hans ordre, og det er efter min mening ikke at være en dårlig/uansvarlig ejer..

• #8   19. apr 2008 Nina og Daniel : præcis det villle jeg også mene..

Kommentér på:
hvornår er man uansvarlig/dårlig ejer?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce