Min hvalp "pinker" bør jeg være nervøs {{forumTopicSubject}}
Hej, jeg ved ikke om tråden skal være her el. under Avl så jeg skriver den begge steder i håb om gode råd/svar..ss..
Jeg har en hvalp på 17uger "Chihuahua" og jeg har set at han har "pinket" en af hundenes store bamser, men jeg har bare slået det hen fordi, at begge mine tæver er i løb, så jeg gik bare ud fra at hans hormoner var "forvirrede" men igår så jeg at hans "tissetrold" var lige så stor/hævet, som når en voksen han har parret en tæve, han havde lige givet bamsen en ordentlig tur før han "svulmede op". Så er det jeg spekulere på om jeg skal være nerøs for, om han har været eller kan hoppe på min tæve, for hun gør ALT for, at han kan komme til, og han gør alt for at prøve, han kan dog kun nå at holde om hendes ben fordi hun heldigvis er meget større, men når hun ligger ned kan det godt lade sig gøre, MEN kan han lave hvalpe allerede ?
dec 2007
Følger: 16 Følgere: 40 Hunde: 4 Emner: 81 Svar: 5.577
Gosh..Jeg føler mig så dum.. 8-)
aug 2005
Følger: 25 Følgere: 26 Hunde: 5 Emner: 267 Svar: 3.432
feb 2006
Følger: 13 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 72 Svar: 634
dec 2007
Ud over at den lige får en tur ind imellem, så viser han ingen tegn på stress, det sker ikke hverdag, men det var bare første gang, at jeg så at han gik så voldsomt til den..Ss..og så var det at jeg kom til at tænke på, om han var gammel nok til at lave hvalpe.
Min ene tæve kom jo i løb 1ste gang da hun var 5mdr. og når små hunde bliver hurtigere modne end store, så virkede det ret logisk at det kunne lade sig gøre.
feb 2006
Følger: 13 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 72 Svar: 634
dec 2007
Men for at lige vende tilbage til grunden til at jeg egentligt skrev, det var jo om, han som 17uger gammel KUNNE gøre min, eller en anden tæve drægtig, for jeg har jo ikke være på vagt da han var så ung, men da jeg så han`s enorme kønsdel, efter hans humpning med bamsen, så blev jeg altså i tvivl.. Er der stadig ingen der ved om en 17ugers Chi kan blive far ??.. Ss..
Min hvalp "pinker" bør jeg være nervøs
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside