{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
836 visninger | Oprettet:

Foder og HD {{forumTopicSubject}}

Hej alle rotteelskere smiley
Har lige et spørgsmål. Cæsar får RC Giant puppy og er 7 mdr. Han vejer pt 38 kg. Nu er jeg meget nervøs for, at han skal udvikle HD, og der er mange der anbefaler mig, at han allerede nu får voksenfoder. Jeg har så snakket med både RC og dyrlæge, de siger det er en gammel skrøne med at de skal på voksenfoder så hurtigt. Men hvad har i fået anbefalet?
Jeg synes han er vokset helt VILDT og er lidt nervøs for ham, han løber nemlig med samlet bagben når han løber stærkt og kan have tendens til at "slingre" lidt med bagkroppen.
Vi har fået anbefalet at prøve Hokamix i hans foder, nogle der har erfaringer med det?
Puha er nok lidt en hønemor, men vil jo Cæsar det bedste smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Foder og HD
  • #1   14. apr 2008 Tak for svaret. Det kunne godt være vi skulle overveje at gå ned på Maxi så. Snakker lige med dem når jeg skal ud og købe foder ved dyrlægen. Har du prøvet Hokamix? Jeg vil jo gerne sikre at han får nok glokusamin.

  • #2   14. apr 2008 Jeg synes det er lidt blandet med hvor aktiv han er. Nå han leger med andre hund, og hvis han bliver luftet frit, så er han faktisk meget aktiv. Men andre gange synes jeg faktisk han er meget doven. Jeg har lidt svært ved at bedømme det.

  • #3   14. apr 2008 Det vil han rigtig gerne, men han bliver bare hurtigere træt end dem han leger med. Det skal så siges, at det ofte er små hunde han leger med. Hvad har du hørt dårligt om mht. Hokamix?

  • #4   14. apr 2008 min tanke om den kære hund er...skift ikke foder før han er 1½ år. hokamix kender jeg ikke så kan desvære ikke hjælpe der. Min Catos er også tung og det viser sig endnu mere når han leger med små og lette hunde...han kan simpelhen ikke følge med.
    syntes ikke du er en hønemor...du passer bare på din familie ;0=}


  • #5   15. apr 2008 Tak for rådene, og rart at høre jeg ikke er hønemor, måske bare nærmere hysterisk ha ha.
    Jeg tager ud og snakker med dyrlægen når jeg skal have nyt foder. Så spørger jeg om jeg skal vælge Maxi i stedet for Giant, for det kan jeg faktisk godt se det logiske i smiley


Kommentér på:
Foder og HD

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce