{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
961 visninger | Oprettet:

overfaldet... {{forumTopicSubject}}

ja så skedte det igen... var ude i det dejlige vejr med pablo og havde en rigtig dejlig tur lige til vi nåede min bolig blok. der stod en a de lokale alkoholiker med sin hund i snor, stiller mig til side så han kan komme forbi og jeg kan komme forbi ham... han er desværre bare så fuld a hunden ryger ud a hånden på ham og lige i hovede på pablo... jeg råber a han ska tage sit lort væk, og der går så lige 20 sek før han opfatter hva der er sket og får den så rævet væk.. Tror i så ik bare idioten bare begynder a gå ?? jeg går efter ham og råber hva fanden han har gang i og a jeg ska have hans forsikrings oplysninger hvis der er sket noget med pablo.. men han fortsætter sku da bare... bliver ved med a følge efter ham og til sidst stopper han så op og vender sig om og strækker armen ud som om a hvis jeg kommer nærmer så slipper han igen.. sådan en idiot... jeg ringede med det samme til politiet og fik bare a vide a det ikke er noget de gør noget ved men det så er mit bolig selskab... hva sker der??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  overfaldet...
  • #1   14. apr 2008 Hvis det havde været mig havde jeg kiggede efter på pablo om der var sket noget og hvis der bare var det mindste tegn ville jeg blive ekstremt hidsid på ham.. enten skynde mig op med pablo og så følge efter ham det stive svin eller tage pablo med men stadig beskytte pablo !! Om jeg så skulle tæve hans forsikrings oplysninger ud af ham så havde jeg gjort det !!

Men håber pablo er kommet ovenpå den forskrækkelse..

• #2   15. apr 2008 juhuu for det danske politi... spade

Kommentér på:
overfaldet...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce