{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
904 visninger | Oprettet:

Adfærds problemer... {{forumTopicSubject}}

Min blandings tæve Freja på 4 år, er blevet overfaldet flere gang er forskellige hunde.

De fleste gange har hundene gået løs med deres ejer, og så hilser hundene på hinanden og ja så hak… Det er så endt med at min hund, gør meget og til tide voldsomt, hvis vi møde andre hunde når vi er ude og gå, dette har vi arbejdet meget på og det blev meget bedre, hun kunne gå forbi andre hunde, uden at gø. Men det også betydet at hun ikke har, kunne være sammen/lege med andre "fremmede" hunde, hun bliver simpelthen sur og ikke bare sætter dem på plads, men meget mere voldsomt. Men så for nogle dage siden, var vi ude og gå og gik forbi en have hvor der var en hunde som gøede meget. Det ente med hunden sprang over et hegn og bed sig fast i min… Det gjorde så ikke hele bedre. Så vi er gået to skridt tilbage i træningen.

Men efter sidste overfald, har det slået helt klik for hende. I dag mødte vi naboens hund, en lille sød hund som ikke gøede, stod blot venlig og ville hilse og Freja stod og logrede med halen og virkede ikke sur, så vi lod hundene hilse, men så slog det klik for min hund og hun hakkede til i den anden, så den har fået et hul af en hjørnetand.

Så nu er jeg/vi meget forvirret om der er mere vi kan gøre…
Så håber der er nogen her inde som har en eller flere idéer til hvordan vi får vores glade hunde tilbage som ikke den er bange for andre hunde og så hun ikke gør skade på andre igen...?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Adfærds problemer...
Kommentér på:
Adfærds problemer...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce