{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
574 visninger | Oprettet:

Opdatering :o) {{forumTopicSubject}}

Nu er vi jo ved a være et par stykker i denne gruppe...dejligt...Så ville lige hører om vi ikk skulle tage at lave en opdatering om hvem, hvor og hva?

Jeg bor i Nørregade aka sct. jørgensgården, hvor det er så lækkert med en stor mark for Bella a løbe og lege på :o)

Jeg er den den heldige ejer af min dejlige Bella...på snart 3 her til sommer :o) så hun er jo rigtig ved at være en lille dame..hun opfører sig ihvertfald så´n...heh...

Hva med jer...?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opdatering :o)
  • #1   10. apr 2008 hejsa

Vi bor også i nørregade Sct. jørgensgården. i den sidste blok ud til markerne...
    Vi har den dejlige hund Whisky på 5 måneder. Som er en flot han hund:D

Han er rigtig i lummelalderen og elsker at løbe rundt og spille bold.

• #2   10. apr 2008 Vi bor i Allindelille, ca 7 km fra ringsted. Her er masser af marker, som Mikse er helt vild med at spilde bold på, grave huller eller hva hun nu kan finde på, jo et par søer også, og det er jo altid dejligt med en dukkert smiley

Mika er 15 md, så der er en masse krudt i hende smiley

• #3   10. apr 2008 vi bor på abelsvej ude ved høm....... rigtig dejlige omgivelser til at lufte hund, desværre er der bare mange andre der har samme mening, så det er svært at have ham løs =(
    Victor er 4½ men han er stadig bare en dreng inden i =)

• #4   10. apr 2008 Kværkeby.. med 3 franske bulldogs

• #5   10. apr 2008 Vi bor også ude på Abelsvej som Nadja ...

Laura er en rigtig lille bullerbasse på snart 1 år, der elsker at lege og bryde og løbe og lege og bryde og løbe og løbe og løbe og bryde... Gerne med alle hunde i hele verden, hele tiden hvis det stod til hende smiley

Vi er altid friske på hundeleg.

• #6   1. sep 2008 Og så kommer der lige en update herfra smiley

Vi bor i rækkehus i Degnesvinget (ude bag føtex og outletcenteret)

Vi har Bella, en blanding af pekingeser og yorkshireterrier og Abby, en pekingeser...

Kommentér på:
Opdatering :o)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce