{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
890 visninger | Oprettet:

Det er mig eller hunden.. {{forumTopicSubject}}

Var dybt forundret over Aiya igår, da vi sad og så Det er mig eller hunden på TV2..

Siden programmet startede, sad hun på armlænet i sofaen og fulgte intenst med i udsendelsen.. Da de så skal introduceres for klikkeren, og Victoria klikker, flyver Aiya hen mod døren og vil bare ud.. Jeg rejser mig og lukker hende ud og hun bjæffer lidt udenfor af mørket..

Hun stryger så ind igen og sætter sig pænt med øjenkontakt, som om jeg har tilbudt hende en godbid..

I mellemtiden klikker de nogle flere gange i fjernsynet og Aiya laver på eget intiativ en masse af de træningsøvelser hun kan, som havde jeg bedt hende om det..

Det skal lige siges at vi har brugt klikker, men det er langt tid siden og dengang forstod hun den ikke.. Men det skal jeg love for hun gjorde igår.. Tog min klikker frem for sjov og hun stod nærmest på hovedet for at jeg skulle klikke igen..

Mon ikke vi skal igang med noget klikkertræning i weekenden.. Syntes bare det var vildt sjovt.. Blev helt forbavset..

Men hunde kan jo åbenbart også lære af at se Det er mig eller hunden :o)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det er mig eller hunden..
  • #2   4. apr 2008 hehe, så er det bare om at klø på

• #4   4. apr 2008 Det er super.. og jeg vil gerne se den hund der ikke forstår det... Hvis ejeren gør det rigtig så fatter ALLE hunde det... og da især beagler som er kloge og mad/godbid glade...
    Jeg vil gerne anbefale "klikkertræning af hunde" af af Karen Pryor til jer som overvejer at gå igang....! Super bog med al grund viden om det... Så man gør det rigtig fra start af!

• #5   6. apr 2008 Jeps, jeg vil også på det varmeste anbefale klikker træning til beagler..... De er sq så smarte at de fatter det på et øjeblik!! Det handler dog meget om timing fra førerens side - den skal være i orden, men det kommer jo også kun med træning og øvelse!!!

Kommentér på:
Det er mig eller hunden..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce