{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.304 visninger | Oprettet:

Mgl. appetit! {{forumTopicSubject}}

Min lille border pige er ved at være lidt belastende hva angår hendes manglende appetit!! Hun var i løbetid midt i januar og har siden da ikke rigtig gidet at æde.. Hun spiser med meget besvær knap 1/4 del af det hun normalt gør og normalt har hun heller ik den store spise lyst så hun får meget lidt mad for tiden! Sådan er det hver gang hun har været i løbetid skal så lige siges..
Hun taber sig jo så selvfølgelig også men har i det mindste ikke mindste energien og det gode humør. Men synes det er nogen hårde lange perioder når hun har det sådan!
Hun har prøvet alt mulig forskelligt mad nogen af de andre gange hun har haft det sådan og hun har været hos dyrlægen og blivet tjekket osv. og hun fejler altså intet på det punkt!!

Andre der kender til disse perioder og mgl. appetit??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mgl. appetit!
  • #1   28. mar 2008 Jamies appetit er næsten kommet som 3 år gammel, og hvis Cashin ikke spiser sin hvalpefoder så skal jeg skynde mig at fjerne det ...ellers er Jamie der og nyder det :O)

    Theo er 1 år gammel og er tynd som jeg ved ikke hvad ...smiler. Han har spist hvapefoder indtil nu...og jeg er nu gået over til foder til meget aktive hunde...og er glad når han spiser halvdelen af det jeg ønsker...+ han får fiskeoliekapsler. Brr tænk hvordan han skulle se ud på alm foder.. eller hvis han ikke fik alle sine godbider til hundetræning ...fordi dem gider han spise ...hehe

    Måske laver jeg hunde som ikke har så stor lyst at spise ....fordi jeg har faktisk aldrig haft en hund som sluger sin mad på 10 sekunder.

    Mine har altid været slanke og flere gange per uge kigger de på maden og spsier først når det bliver serveret den næste gang... til de bliver de der 3-4 år, og så pludselig er det som om maden får en anden betydning for dem.

    Så længe som energin er der...de har klare øjne, og en pæls som skinner, så skal du ikke blive urolig. Hellere en slank hund en end en hund som har et fedtlag på siden ....


    M.v.h Åsa og busydogs





  • #4   28. mar 2008 Bonnie spiser heller ikke som de siger at de skal... Hun spiser kun halvdelen af det... Hun spiser overhoved ikke om morgenen.. Men lige så snart at vi kommer hjem spiser hun lidt, og derefter når hun har været ude og lave høm høm... smiler der spiser hun så hvad hun har yst til, men det er ikke ret meget.. Men dyrlægen siger at hun ser normal ud...

  • #5   28. mar 2008 Dejligt at høre det ikke kun er min som har det sådan:-)
    Hun har også siden hun forlod hvalpefodret fået foder til meget aktive hunde nu hun spiser så begrænset..



  • #6   28. mar 2008 Karlo var også lige sådan indtil jeg begyndte at barfe ham. Han var heller ikke det mindste interesseret i godbidder det første år af sit liv og det var noget frustrerende at træne med ham, når han i forvejen er en hund, der har let til stress og skulle belønne ham med bold og ruskeleg.

    Efter han er begyndt på barf er han blevet ret madglad. Han spiser gladeligt sine to daglige portioner rå ben og kød og har fået en rigtig flot pels og har taget på. Jeg kæmper dog stadig med at holde bare lidt sul på sideben, men med lidt ren fedt hver dag går det nogenlunde.

    En sidegevinst har været at jeg nu kan belønne med godbidder og det har gjort træningssituationerne meget mere afslappende for begge parter...


  • #7   28. mar 2008 Tror nu ikke Ronja ville bryde sig om Barf fodring da hun slet ikke kan lide kødben og råt kød! Hun rør det simpelthen ikke.. Madrester osv. siger hende heller intet.. Hun er meget sær på det punkt!

  • #8   28. mar 2008 Windy og Crazy spiser ikke altid deres mad, hvorimod Pei pei, Pascha og især Exit er hurtigspisere og altædende. Jeg har dog ingen tykke hunde.

Kommentér på:
Mgl. appetit!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce