871 visninger
|
Oprettet:
Store badedag! {{forumTopicSubject}}
Idag var Reggae i bad for første gang...jeg puttede ham i en balje med vand og det tog han ret pænt, men så snart jeg tændte for bruseren blev han helt panisk..det blev lidt af en kamp for ham for ham til at blive i baljen til alt sæben var væk, og bagefter løb han hen i sin kurv og pev lidt og slikkede sig...
Nu er han helt rolig igen, men har i nogle foreslag til hvordan jeg kan gøre et bad til en bedre oplevelse for Reggae?
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 31 Svar: 55
Okai, det vil jeg huske:)
mar 2008
Det var også første gang han har sagt nej til dem....tror vidst at han skulle spille lidt kostbar;)
jan 2008
Følger: 26 Følgere: 35 Hunde: 3 Emner: 46 Svar: 327
Ingen af de hunde jeg har haft har "elsket" det - de har fundet sig i det, og så har jeg rost dem MEGET når de kommer ud og rigtig givet dem en grundig omgang med håndklædet! Dét elsker de!
Træls at komme i bad? Men man bliver forkælet bagefter... :o)
Det er min metode...
Brugt den samme ved børstningen - og det har virket for mig... Med 2 hunde nu.
mar 2008
Jeg håber også at Reggae kommer til at kunne lide vand ude i det fri.
jan 2008
Følger: 26 Følgere: 35 Hunde: 3 Emner: 46 Svar: 327
Glemmer ikke den første vandpyt han så - han var rædselsslagen og hylede op som om den ville springe på ham!!! hehe
Men med lidt overtalelse en sommer, hvor jeg gik med ham ud i vandet og han så de andre hunde lege derude...så kom det lige så stille - han ville jo også være med!!! ;o)
Nu elsker han vand - og vil gerne både svømme og løbe i vand.
aug 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 195 Svar: 2.444
Med hensyn til badet, ja så står han og graver alt hvad han har lært.. Så der er vand ud og hele badeværelset inden vi er færdige;-))
Store badedag!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside