{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvalpetræning
  • #1   16. mar 2008 Det eneste jeg kan se under dbsk er ålborg århus vejen

• #2   16. mar 2008 yrk... det var langt væk... piv piv

• #3   16. mar 2008 Hej Laila.... uha det lyder ikk rart, nu er min ikke så gammel vi har heldigvis ikke haft problemer af den art med ham. Føler virkelig med dig, kæmpe knus fra Marianne og Antonio

• #4   16. mar 2008 Tak får det ...marianne og antonio...håber meget på jeg får hende med hjem igen..jeg går selv i dch og træner lydighed.osv,har ingen bernerklup i min by,nærmest er i alborg..kigger lige i bernerbladet om der er noget der hvor du bor

• #5   16. mar 2008 Hej Laila
    Tak sødt af dig.
    Giver du lige lyd fra dig hvordan det går i morgen. vil tænke på dig dagen igennem i morgen.
    Knus

• #6   18. mar 2008 hej marianne....unskyld ventetid,har været 2 meget dårlige døgn...hendes knæ var knækket midt over,så det er blevet brændt sammen igen...er der nogle der har hørt om det eller fået gjordt det ,med deres hunde,må de gerne skrive til mig,om hvordan deres hunde har det.Det er slut med træning og lange ture...ska se om det har hjulpet om 1-2 uger,så må jeg tage en beslutning..snøft

• #7   18. mar 2008 Hej Laila... jeg får helt gåsehud når jeg læser det du lige har skrevet.... hvor jeg dog føler med jer.... det var da næsten det værste af værste der er sket, jeg har ingen erfarring med noget i den stil, kun med en brækket kæbe på hesten. Det jo lidt noget andet.
    Håber virkelig hun kommer sig over det.
    Og så er man sidder og tænker.... og folk siger jeg er pyldret overfor min min lille hvalp.... men er der noget at sige til det når de store hunde render ham over ende og han piver....
    ja jeg ved snart ikke hvad jeg skal sige Laila.... men jeg vil tænke på jer...
    knus herfra.

• #8   18. mar 2008 hej marianne...det er heller ik sjovt......tro mig ... når man plejer at have en hund,der drøner rundt og er pjattet...ka godt forstå du er pyldret,ka da også komme til skade...du må finde nogle små hvalpe,han ka lege med....vuf bessie og laila

Kommentér på:
Hvalpetræning

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce