{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.265 visninger | Oprettet:

himlen fik en ny stjerne i nat.. {{forumTopicSubject}}

En lang og hård nat har vi været igennem..
Dino vores labrador/goldenretriewer blandning måtte vi aflive kl halv 12 i nat..

han har på det sidste begyndt at overfalde folk og bide og gå helt amok..
igår aftes gik det så galt, at han overfaldte mig og katten,
ud i det blå, så vi valgte at tage afsted til dyrlægen lige med det samme..
ifølge dyrlægen havde han fået en svulst på hjernen,
og derfor grunden til hans pludselige forandring..

han var en genbrugshund som vi fik fra et ældre ægtepar..

det var en hård og svær beslutning, men den rigtige.
vi turde ikke have ham mere når vi snart få en lille til verden, og vi syntes ikke han skulle sendes videre,
da man jo aldrig ved hvad hunden kan finde på næste gang..

det er aldrig sjovt at aflive en hund uanset grunden til det.
så vi må finde en ny ven til familien..

tak fordi i lyttede..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  himlen fik en ny stjerne i nat..
  • #1   14. mar 2008 hej hvor var det en rigtig beslutning i tog
    det er altid svært at sige farvel til en man holder af
    når han var syg så var der ikke andet at gøre
    håber i snart få en lille ny hund i huset
    held og lykke fremover

• #2   14. mar 2008 Den rigtige beslutning, så fik himlen 2 nye stjerner i aftes og i nat som jeg har hørt om, men det var nok det bedste for begge

• #3   14. mar 2008 Det er aldrig sjovt at miste, men det er heller ikke sjovt at ens hund er gået amok. Selvfølgelig kan hunden aldrig erstattes, men håber alligevel at i får en ny hund.
    Du gjorder det rigtige.

• #4   14. mar 2008 hej
    du har største med følese fra mig da jeg mistede en af min katte den 13 ved jeg hvor hård det er men det var nok det beste du valgt nå den var syg men ved det stadig gør ond men håber i må komme jer hurtig mvh eva og yankie

• #5   14. mar 2008 tusind tak skal i have.

det varmer og hjælper lidt på humøret at hører fra andre også
    at det var den rigtige beslutning vi tog.
    han mangler i hjemmet og vil ikke kunne erstattes.
    men en dag kommer der en ny hund i familien, som vil udfylde den tomme plads..

• #6   15. mar 2008 Det tager tid at komme sig over savnet af en rigtig god ven, for det er jo det vores hunde er, de bedste venner man kan have faktisk. men man skal også tage det hensyn til dem, at bliver de syge og der ikker er noget at gøre for dem, så er det bedre at de bliver aflivet på en human og værdig måde, så selv om det er hårdt, så har i gjort det bedste for jeres hund:)

• #7   15. mar 2008 Det gør mig ondt at høre at I måtte af med jeres hund. Men det er en rigtig beslutning.
    For 2 år siden begyndte min kærestes hund at gøre det sammen, og ham måtte vi oss aflive, for havd sker der næste gang......!

• #8   15. mar 2008 det gør mig ondt at høre, men i kan være sikre på at det var den rigtige belutning. Han har det helt sikkert bedre nu!

• #9   15. mar 2008 Puha, det løber mig helt kold ned af ryggen! Min hund er af samme blanding - dejlig dejlig blanding - men jeg mener også at det var den rigtige beslutning I har taget.

Held og lykke med at finde den nye hund til familien og held og lykke med den lille i maven :o)

Kommentér på:
himlen fik en ny stjerne i nat..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce