{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
927 visninger | Oprettet:

Reaktion på andre hunde/dyr? {{forumTopicSubject}}

Fifi har det med at pibe helt vildt, når hun ser en anden hund, en hest eller en ko...
Hun vil sååå gerne hen og hilse. Og hvis hun får lov, jamen så er hun så sød - hun har kunnet med ALLE de hunde hun harværet sammen med, og heste hopper hun op og kysser :oP
Katte vil hun godt nok gerne løbe efter, men har boet med 6, og på trods af at hu var meget nysgerrig, gjorde un dem ikke noget. Gnavere slår hun ihjel, men hunde og store dyr synes hun er helt fantastiske, og vil meget gerne snakke....

Nogle gange er hun så ivrig, at hendes piben bliver til grynten, men hun gør aldrig af dem!

Hvordan er jeres karelere med andre dyr?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Reaktion på andre hunde/dyr?
  • #1   8. mar 2008 min gør meget af FREMMEDE katte, det synes hun er helt vildt sjovt, og hvis de så kan rive hende over snuden, er det endnu bedre, en meget mærkelig hun, men ellers har jeg lært hende at stoppe med at gø når jeg siger det, så der er ikke længere noget med andre dyr, heller ikke mine heste, køer, høns eller andre hunde...

• #3   20. mar 2008 vi har heldigvis kun set EN hare indtil videre, tror han er gået hjem og advaret de andre, for den blev godt nok jagtet, og INDHENTET af min lille hurtige hund, hun gør dem ikke noget, synes bare det er sjovt at løbe efter løbende pelsdyr smiley
    Hun gør heller ikke noget ved nogle af de katte vi har indenfor grunden, dem kender hun jo og omvendt, men vildkattene på den anden side kan godt være lidt spændende smiley
    Jeg har også lige hentet en ny hvalp der skal være førerhund, og der er heller ikke noget, hun affinder sig sådan set med det meste...

• #5   21. mar 2008 Altså karelerne er der for at jage byttet frem, så mennesket kan skyde eller hvad du nu har tænkt sig at gøre, og de skal for det meste jage byttet træt, og hvis ikke de vil frem, må hunden jo handle på en sådan måde at de ikke bliver skadet, men så byttet løber, f.eks. ved at bide i haser, lår. Så det gælder om at være den hurtigst eog mest snedige, hvilket jo helt klart er kareleren smiley men selvfølgelig kan andre racer have indflydelse.

• #7   27. mar 2008 det samme med min....

Kommentér på:
Reaktion på andre hunde/dyr?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce