{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.401 visninger | Oprettet:

Åhh Nita min skat? hvad skal jeg dov? {{forumTopicSubject}}

Skal lige siges at jeg elsker Nita over alt i mit hjerte.. hun fylder hvert fald mest!!! ellers er der beviser her + jeg elskedee også min anden dobermann Pretty :
http://www.hundegalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=8470
http://www.hundegalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=7701
http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=36407

Det skal lige siges i den første af de to film, står der Pretty, min lille engel... Og jeg savner hende virkelig meget.. så både Nita og Pretty har taget et kæmpe stykke af mit hjerte.. både på jorden og i himmel!!

MEN....!!!!!!!!!!!!!!!

Mine veninder bange for hende ;'( De er bange for nita, fordi hun er så glad og hoppende når folk komemr ind.. og hun ville så gerne snakke !!!
Men mine venidner lidt bange, jeg har kun thea og Simone som går en klasse under mig, som så ikke er bange for Nita mere !!! Men mine andre veninder tør knap nok at træde indefor ved mig :''(
Og så til dyrdagen over på skolen, Der fik jeg mine kedelige vandrene pinde med ( min far var også med da det var mekanik+dyrdag. Han gav helekopter til alle børne *nogle som flyver af sug selv med styrtøj* )
men jeg røvkedet mig, og så så jeg min eneste rigtige veninde iklassen kom med hende muskel hund.. og den var så kær.. og jeg savnet bare helt vidlt nita, og så tænkte jeg på at hente Nita der hjemme og komme med hende, så kunne hundene jo lege sammen osv...
Så havde min far så hentet Nita, og det gik godt intil.. de andre børn kom for at se dyrene.. Der kom en million dumme spørgsmål på Nita.. smiley Hvorfor har hun ingen hale ? Hun er en dræbermaskine! Pas på hun ikke bider dig osv.... Jeg blev bare så knust inden i.!!!
Så havde jeg meldt mig til : At vise hvad DIT dyr kan smiley
Men min venidne med muskel hunden skulle ind først, og alle klappede. Så blev det mig og Nita.. Jeg vidste alt hvad vi har lært sammen, og så slutningen.. Vores lille gipote dans xD Men der kom max 2 klap.. og folk gik bare hurtigt.. nøj hvor blev jeg ked af det.. og ingen af mine veninder ( andet end hende med muskelhunden) torde at trøste mig..

Hvorfor er Nita så andeledes? hun er da en hund som alle andre? Hvorfor skal jeg altid høre på at min elskede lille Diamant er en dræbermaskine.. JEG kan godt sige at det var sidste gang jeg tager Nita med over i ksolen og viser alt hvad vi har lært og alt hvor bare spildt.....!
Min far så så at jeg var blevent ked af det, og så sagde han til alle de dumme børn.. at Nita havde en hale, en lille en og sådan var det BASTA!..
Jeg fik så lov af min lære at måtte gå en ½ time før smiley
Men var så skuffet smiley

hvorfor er folk bange ? Hvorfor? Hvorfor? hun er ikek engang en muskel hund, hun er bare en hund.. en alm hund?

(i mine øjne verdens kønneste hund enda) og så kommer de kommentar og sådan!
Ved godt jeg skal over høre det, men det er så svært smiley
Virkelig svært!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Åhh Nita min skat? hvad skal jeg dov?
  • #1   10. mar 2008 Sikke nogle uvidende mennesker!

Dobbermanen er en rigtig dejlig hund! Jeg ønsker mig selv rigtig meget en. Dog har jeg ikke plads til en pt.

Men sådan er det også med Rottweilere, og det er synd, for de knytter sig rigtig meget til deres ejere og er meget lydige, og hvis bare de har fået den rigtige opdragelse så er de ikke farligere end en Labrador!

Jeg forstår godt du bliver ked af det over at få sådan noget af vide, men du ved jo bedere. Du kender din hund og ved den ikke er farlig, og det skal du have det godt med, for det er ikke en helt let opgave at opdrage på en dobberman.

Med hensyn til dine veninder, så prøv at gå uden for i snor med hende når de kommer, så du bedere kan styre at hun ikke hopper op, det burde hjælpe også når hun lære dem at kende.

Max var ligesådan i starten, men holdt op da han lærte folk at kende og de altid huskede at sige hej til ham også, så gik han hen i sin kurv og var rolig.

Undskyld romanen.

• #2   11. mar 2008 Tag dig ikke af det hun er P**** køn ! og sikkert lige så sød !

• #3   13. mar 2008 det er igen pga dobbermann ofte bliver brugt som "barberblad med pels" hvilke giver mange en frygt for denne absolut flotte race, min fætters kunne du sparke i rø... og den vendte sig om og logrede med halen, en hund er hvad man gør den til, som fie skriver er og bliver det opdragelsen, og med den rette mængde kærlighed og tryghed vil du få en dejlig hund.. den farligste hund vi har haft i familien er nok en beagle(hvis den var ved at spise) og der har været schæfer, golden grand danois, labrador og så beaglen. alle fulde af kærlighed..

tag dig ikke af dem fra skolen og vær glad for dit dejlige kramme dyr...

• #4   13. mar 2008 Nogle hunde kan da være onde/dræber men det er langt fra alle og jeg tror sQ ikke Nita er dræber?! Tag dig ikke af det overhovedet !

Kommentér på:
Åhh Nita min skat? hvad skal jeg dov?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce