{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
579 visninger | Oprettet:

Alene hjemme.. {{forumTopicSubject}}

Hej med Jer

Jeg savner lidt info om hvordan andre tacler det med at deres hund er alene i mange timer når man er på job.
Er lige blevet single og er i den anledning flyttet til Aalborg Ø. Der så kun mig til at passe Walder.
Pt er jeg jobsøgende men regner med snarest at vende tilbage til arbejdsmarkedet.
Så er det jo at Walder skal være alene hjemme.
Han klare det sådan set fint nok (har filmet ham så jeg kunne se og høre hvordan det gik)
Men det bliver jo til mange timer - arbejdstid + transporttid i bus

Hvordan gør i andre..??

Mvh Malene

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alene hjemme..
  • #1   29. feb 2008 Jeg bor i FRH og går i skole i aalborg, dog har jeg meget selvstudie så det er ikke hver dag jeg er væk hjemmefra hele dagen. Men når jeg er, er det en 7-8 timer. Jeg går en god lang tur med Balder (mindst ½time) om morgenen inden jeg tager afsted - så han er luftet godt og får rørt sig, og lavet det han skal. Så sover han faktisk til jeg kommer hjem igen. Det har jeg læst, er den god ting, da hunden skal lære at slappe af når ejer er væk og lege/aktiveres når ejer kommer hjem igen. Så, ligeså snart jeg kommer hjem går vi endnu en lang tur. Når vi kommer hjem står den på aktivering i form af: få-godbidder-ud-af-flasken, gemmeleg med godbidder osv osv.. Vigtigst er vel at sørge for at Walder stadig bliver aktiveret og luftet godt : )

Kommentér på:
Alene hjemme..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce