{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
704 visninger | Oprettet:

Alene hjemme... {{forumTopicSubject}}

Hej med Jer

Jeg savner lidt info om hvordan andre tacler det med at deres hund er alene i mange timer når man er på job.
Er lige blevet single og er i den anledning flyttet til Aalborg Ø. Der så kun mig til at passe Walder.
Pt er jeg jobsøgende men regner med snarest at vende tilbage til arbejdsmarkedet.
Så er det jo at Walder skal være alene hjemme.
Han klare det sådan set fint nok (har filmet ham så jeg kunne se og høre hvordan det gik)
Men det bliver jo til mange timer - arbejdstid + transporttid i bus

Hvordan gør i andre..??

Mvh Malene

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alene hjemme...
  • #1   29. feb 2008 jeg er i skole og på arbejde hele dagen og der er cuba alene på badeværelset ikke fordi jeg er bange for han ska ødelægge noget, men hvis du vil have at han ska føle at der er nogen kan du jo have en tændt radio. Cuba har også en trøje der dufter af mig, det gør en hund mere tryg når den er alene. bare et par små råd.

• #2   29. feb 2008 det er godt nok nogle søde drenge du har...

• #3   1. mar 2008 Hehe vi har en 7 mdr. gammel golden retrieverhvalp. Vi har et kæmpe problem med at han tager tapetet af væggene når han er alene. Normalt plejer han at komme med mig på abejde, men nu hvor jeg er på skole er han hjemme hele dagen....

• #4   1. mar 2008 Jeg vil hvertfald ikke råde dig til at lukke hunden ind på badeværelset som Olivia P gør. En hund skal være et af de steder hvor den er til dagligt ellers tror den man skraffer den. Så er det også færst den evt. bliver umulig, men værst af alt er det pisse synd den skal gå rund i 8-10 timer og føle sig straffet det må alle da syntes.

Olivia - Håber du læser med her så du kan finde en anden løsning.

• #5   1. mar 2008 kristina m >> Cuba har altid rendt mig i røven så han er van til at være ALLE steder i huset.. Desuden er han vokset op med at spise hans mad på badeværelset, fordi ellers spiser min kat det hele fra ham, og det syntes jeg er meget mere synd!! Så lige til en anden gang kristina m, så tænk dig en ekstra gang om inden du kommer med dine "gode" forslag..

• #6   1. mar 2008 Er glad for der en der er enig med mig... smiley Takker til de tre chiér... smiley

• #7   1. mar 2008 Hej alle

Takker for jeres gode råd smiley

• #8   1. mar 2008 Ejer af verdens - Jeg giver dig helt ret i de har bedst af at være i et rum bare det er min hund også.

Olivia - Jeg kunne jo ikke vide at din hund spiste der så er den jo også vandt til at være der, min hund løber også med min på badeværelset men det er også det eneste hun er der så hun er ikke så "tryg" ved rummet som din hund er.
    Syntes helt ærligt det er ret underligt du sidder og håner mig på den måde det er sgu da godt Malene ved hun ikke skal lukke sin hund inde i et rum den ikke er tryg ved (Malene du vidste det nok i forvejen) men ville jo bare hjælpe man ved jo aldrig nok om de kære hunde.

Kommentér på:
Alene hjemme...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce