{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp, opkast?
  • #1   19. feb 2008 Pernille P ok vi er også igang med en ormekur for tiden for at se om det hjælper, og det ser tilsyneladende sådan ud, men en uge efter kuren kaster han op igen hver aften...

• #3   19. feb 2008 ok det kunne være vi skulle prøve det...

• #4   19. feb 2008 hvad giver i for det??

• #7   19. feb 2008 Jeg ville personligt ikke fodre med et foder som har majs stående først på ingrediens listen. Der er ikke engang kød i, men kødmel som er ALT fra dyret lavet til mel!! Desuden skal salt f.eks kun opgives hvis det er over 10 % og så er der altså MEGET salt i!!!

Nu fodre jeg ikke udelukkende med tørkost, men opkast har noget med syre i maven at gøre. Lua hun kan godt have perioder med lidt opkast, men så handler det om at give dem noget basisk som f,eks kartoffelmos og kogt magert kød
    For os virker variet kost bedst. Hun får både råt, hjemmelavet og lidt tørkost. Jeg bruger eaglepack som tørkost. Der er ingen biprodukter eller kemi, men grøntsager urter, rent kød og fisk er fisk fra rene farvande osv. Lua elsker det!

http://www.petsholistic.dk/

• #8   24. feb 2008 det goer bella ogsaa engang imellem, for det meste ogsaa hvis hun har spist for meget.. hun har mad staaende loebene gennem dagen og nogle gange spiser hun det hele paa en gang, saa kommr det altsaa op igen

• #9   24. feb 2008 til gengaeld efter hun begyndte paa det er jg begyndt at fjerne maden efter hun har spist hvad hun kan.

Kommentér på:
hjælp, opkast?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce