{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
686 visninger | Oprettet:

Tulle akut indlagt :-( {{forumTopicSubject}}

Ja så blev Tulle akut indlagt i eftermiddags.
Det startede med at hun havde 40 i feber i går aftes, og kunne ikke holde på vandet og var virkelig skidt tilpas.
Vi får hende så til dyrelægen, som scanner hende for at se om han kan finde noget på hende. Det kunne han ikke, så vi kørte derfra 1700 kr fattigere, og får af vide at hun bare har en gang tarmbetændelse.
Men jeg vidste godt inderest inde at det ikke bare var en omgang tarmbetændelse, så jeg ringer til min egen dyrelæge i morges, og får af vide at hvis hun ikke får det bedre i løbet af formiddagen, skal jeg ringe igen.
Hun får det værre og værre, og der begynder at rende betændelse ud af hendes skede.
Afsted ttil dyrelægen, og får så af vide at hun er fuld af betændelse, og de er nød til at fjerne bøde livmoderen og hele underlivet.
Jeg stod bare ude hos dyrelægen, og vidste ikke hvad jeg skulle sige. Blev så sur på den anden dyrelæge, som bare sagde at det var en gang tarmtændelse.
Glæder mig til at få hende hjem i morgen eftermiddag. Det er første gang hun skal være væk fra mig, og savner hende som en gal. Hårdt at skubbe hende ind i et lille bur, og så bare kører fra hende, når hun stod og kiggede på mig med nogle øjne som sagde " Hvad sker der mor?".
Måtte bare lige ud med det,.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tulle akut indlagt :-(
Kommentér på:
Tulle akut indlagt :-(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce