Tulle akut indlagt :-( {{forumTopicSubject}}
Ja så blev Tulle akut indlagt i eftermiddags.
Det startede med at hun havde 40 i feber i går aftes, og kunne ikke holde på vandet og var virkelig skidt tilpas.
Vi får hende så til dyrelægen, som scanner hende for at se om han kan finde noget på hende. Det kunne han ikke, så vi kørte derfra 1700 kr fattigere, og får af vide at hun bare har en gang tarmbetændelse.
Men jeg vidste godt inderest inde at det ikke bare var en omgang tarmbetændelse, så jeg ringer til min egen dyrelæge i morges, og får af vide at hvis hun ikke får det bedre i løbet af formiddagen, skal jeg ringe igen.
Hun får det værre og værre, og der begynder at rende betændelse ud af hendes skede.
Afsted ttil dyrelægen, og får så af vide at hun er fuld af betændelse, og de er nød til at fjerne bøde livmoderen og hele underlivet.
Jeg stod bare ude hos dyrelægen, og vidste ikke hvad jeg skulle sige. Blev så sur på den anden dyrelæge, som bare sagde at det var en gang tarmtændelse.
Glæder mig til at få hende hjem i morgen eftermiddag. Det er første gang hun skal være væk fra mig, og savner hende som en gal. Hårdt at skubbe hende ind i et lille bur, og så bare kører fra hende, når hun stod og kiggede på mig med nogle øjne som sagde " Hvad sker der mor?".
Måtte bare lige ud med det,.
jun 2005
Følger: 18 Følgere: 18 Hunde: 3 Emner: 5 Svar: 44
Tror du godt at man kan kræve sine penge tilbage?
feb 2006
Følger: 35 Følgere: 36 Hunde: 5 Emner: 761 Svar: 4.804
Jeg har oplevet det v. 2 af mine hunde.. Den ene var fatal og hun måtte aflives pga. fejlen.. Tro mig!! Denne dyrelæge glemmer aldrig hverken mig eller manden...
Vi gjorde alt for at vi skulle blive deres værste mareridt..
jun 2005
Det er jeg ked af at hører. Jeg regner os med at ringe til ham i morgen eller onsdag, når vi har fået hende hjem, og jeg har fået snakket med min dyrelæge. Han ville nemlig lige se hvordan hun så ud inden i, når han havde fået åbnet hende.
jan 2006
Følger: 47 Følgere: 44 Emner: 137 Svar: 5.809
Jeg var samme omgang igennem med Monique i efteråret... vagtlægen var ikke til en skid hjælp
Det er en forfærdelig følelse man går med når man efterlader sin hund, og ikke ved hverken frem eller tilbage.
XXX'er fingre for at det 'kun' er underlivet, og at hun hurtigt er sit gamle selv igen
jun 2005
Her er så tomt uden hende, og Kaizer ligger bare inde i sengen. Han plejer ellers at rende rundt og lege og putte ned Tulle.
aug 2005
Følger: 138 Følgere: 136 Hunde: 2 Emner: 178 Svar: 1.696
Hvor dårligt af den anden dyrlæge.. de burde ha gjort noget mere..
¨
God bedring til hende
jun 2005
Skal nok lige sende en pb.
feb 2006
Følger: 35 Følgere: 36 Hunde: 5 Emner: 761 Svar: 4.804
jun 2007
Følger: 22 Følgere: 21 Hunde: 6 Emner: 117 Svar: 3.707
God bedring med hende, sikke en omgang, er sikker på at hun er i kyndige hænder nu, det skal nok gå, krydser alt hvad der krydses kan....
dec 2007
Følger: 9 Følgere: 7 Hunde: 3 Emner: 59 Svar: 144
Er ked af at høre det med Tulle
jan 2006
Er der noget nyt?
Mvh Tanja
jun 2005
jun 2005
Det var åbenbart så slemt inde i hende, at hvis der ikke var sket noget, havde hun nok ikke været her om 14 dage i følge dyrlægen
Hun skal være på smertestillende de næste tre dage, og så til tjek om 12 dage.
Tror hun er rigtig glad for at være hjemme i sofaen igen.
Men ville os lige opdatere jer, og så sige tusind tak for jeres søde ord herinde
Troede godt nok at jeg havde set min hund for sidste gang i går. Har aldrig set hende have det så slemt.
okt 2007
Følger: 33 Følgere: 30 Hunde: 2 Emner: 146 Svar: 2.576
Men dejligt at høre hun er hjemme igen. god bedring.!¨!
jun 2005
Tusind tak for dine søde ord.
Jeg håber os at hun snart er helt frisk igen
Hun ligger bare og snorker på sofaen. Meget bedre end at ligge ude i et lile bur hos en dyrlæge
jun 2007
Følger: 22 Følgere: 21 Hunde: 6 Emner: 117 Svar: 3.707
Super dejligt, at du har fået hende hjem igen og øv for noget møg, at sådan en skide dyrlæge ikke er mere kompetent til sit job !!!
jan 2006
Nu kan det kun gå én vej... nemlig fremad
Rigtig god bedring til Tulle
Tulle akut indlagt :-(
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside