{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
994 visninger | Oprettet:

Helt ærlig {{forumTopicSubject}}

Er jeg den eneste som er i mod dette ?Jeg har svært ved at sætte ord på hvad jeg præcis synes, jeg mener bare, at man kan da lære hunden at stoppen gøen. Det er i mange tilfælde ejeren egen skyld. Den har måske synes det var meget sjovt at hunden som hvalp gøede. Der kan være mange grunde til hunden gør. Ikke?

Håber ikke jeg træder nogen over tærene ved dette indlæg. Vil bare gerne høre jeres mening?

http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=53862191

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Helt ærlig
  • #1   18. feb 2008 en hund gør og sådan er det bare og man kan selv gøre noget ved og træne hunden til og lade være vores mops havde en periode hvor hun skældte ud hele tiden også trænede vi hende til og gø på forskellige tidspunkter alt efter hvad hun ville og det virker det der halsbånd burde forbydes ligesom det der giver stød når hunden går udenfor en vis række vidde det er ligeså slemt at folk kan finde på ofg bruge det fatter jeg ikke...

• #2   18. feb 2008 Det er præcis det jeg mener.. Når man har hund, så er der jo en masse ting som bare naturligt følger med. Og selvfølgelig gøer en hund. Nogen mere end andre, men det her er for langt ude.. !

En maskine som vasker hunde? Nej Nej, syg verden vi lever i..

• #3   18. feb 2008 Maria. Helt rigtig.. Man skulle vel også mene at hvis en hund stod og gøede konstant, at den så måske "bare" skulle aktiveres..

Jeg kunne heller aldrig finde på at købe et halsbånd som dette.. Men hvis nogen kan finde på at lukke muden på en hund med 3 stribs, kan de vel også finde på at give hunden sådan et på. Utroligt at man ikke en gang kan gøre noget..¨

• #4   18. feb 2008 Nu har jeg set den med hunde vaskemaskinen.. Det er da frygtelig.. Ingen af hundene ser ud til at synes det er dejlig..

Jeg ved da, at når mine basser skal i bad, er de da meget mere rolige når de ved jeg er ved dem, og at de kan høre jeg snakker... Men i denne maskine, sidder den bare helt mutters alene. Nok spare man tid og vand. Men det er da frygtligt.. !

• #5   18. feb 2008 ja og det værste ved folk kan give sin hund strips på munden er at hunden er mærket resten af sit liv plus at ejeren for en bøde og ikke andet enhver kan da betale bøden og påny anskaffe sig en ny hund uden der bliver gjordt mere ved det synes straffen for mishandling af dyr er alt alt alt for mild men desværre vil politikerne ikke lytte på det men det burde snart være gået op for dem da der stortset hver dag kommer en ny sag hvor et dyr er blevet mishandlet ikke kun hunde men andre dyr også der skærer i hjertet at der ikke kan blive gjort mere ved det end en bøde....

• #6   18. feb 2008 Jeg vil i aldrig købe sådan noget... men kan godt forstå at man kan blive sur over det min hund gør det nogle gange men vi prøver at lære hende kun at gø på komando

• #7   18. feb 2008 Ja folk er ikke normale.. Til trods for at Nero ikke bryder sig om at komme under bruseren, så ville jeg ikke byde ham at komme en tur i vaskemaskine....

• #8   18. feb 2008 Ej, det er da for plat. Det gør da vel bare hunden forvirret over at den ikke må "snakke", eller hvad man nu siger.

• #9   18. feb 2008 Hunde blir produceret som på samlebånd og det gør træning åbenbart osse - ØV en kedelig tendens i det hele taget.. :o(

• #11   19. feb 2008 Jeg syntes ikke at det er i orden at bruge de der halsbånd! .. Men jeg kender nogle, de brugte sådan et halsbåmd til deres hund, fordi den gøede hele tiden. Jeg tror faktisk ikke at det hjalp det helt store, og de smed bare penge ud af vinduet, fordi den gøede så meget, så de flasker var hele tiden brugt op..

• #12   22. feb 2008 Jeg er imod det. Min onkel skulle engang passe min hund Fie, og han havde sat sådan en på hende. Og nu gør hund og knurrer af ham..

Hun er nok også lidt bange..

• #13   25. feb 2008 Jeg syntes det er at slippe for let om det.-.. Hvis man skal have hund, må man fandme også bruge den tid der er nødvendigt.. Man styrer jo helt som om man har hun´d eller ej.. Der er sgu ingen mennesker der står på gaden og tvinger andre til at skaffe sig en hund.

Og den med vaskemaskinen :O.... Helt ærligt.. Hvad er meningen... De kan for det første få sæbe osv i øjne og mund og ører.. Og så er det da også for plat.. Jeg nyder at vaske min hund, og den nyder efterhånden også at blive nusset og masseret lidt når den er i bad.. smiley Så helt ædligt.. Syntes det er for plat..

• #14   25. feb 2008 Lisa V: du har fuldstændig ret i det du skriver, vi har en nabo i huset ved siden af som har en labrador og i de tre år vi har boet her har de aldrig gået en tur med den men lukket den ud i haven flere timer om dagen og deres grund er ikke særlig stor b.la. om aftenen kan vi hvis det er sent (kl. halv tolv-tolv) høre den står og gøer for og komme ind og der kan nemt gå en time inden de gider lukke den ind og der har den været ude længe. har sådan lyst til og spørge om de ikke kan lukke den ind når den gøer men desværre er de af den type der skal have en hund bare for og have det. kan blive så sur og ked af at det er så nemt og anskaffe sig et dyr når man ikke gider bruge tiden på det..

• #15   26. feb 2008 Er helt enig i det med halsbåndet, men jeg har lige et hurtigt spørsmål. Bella gør utrolig meget når hun er alene hjemme og sys jeg har prøvet det meste, men er der nogen der har nogen gode råd.. Naboerne er ved at blive sindsyge - siger de i hvert fald.
    Undskyld jeg bare sådan bryder ind, men har virkelig brug for et godt råd...

• #16   28. feb 2008 Sabrina A

Prøv at ligge noget hunden kan lege med eller noget mad, noget i den stil, som den kan fordrive tiden med det...
    Håber det hjælper..

Kommentér på:
Helt ærlig

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce