Det lille kinesiske hus...! {{forumTopicSubject}}
En ung mand farer vild i skoven, og efter lang tids søgen finder han et hus.
Han banker på døren og den bliver åbnet af en lille Kinesisk mand med langt gråt skæg.
- "Jeg er faret vild", siger den unge mand, "kan du give mig husly for natten?"
- "Selvfølgelig," siger den kinesiske mand, "men på en betingelse! Hvis du så meget som lægger en finger på min datter, vil jeg udføre de tre værste former for kinesisk tortur på dig!"
- "OK", siger den unge mand, og tænker ved sig selv, at datteren må være halvgammel, når hun har så gammel en far.
Under middagen kommer datteren ned fra 1. salen og hun er ung, smuk og har en krop skabt af guder.
Hun er desuden tydeligt tiltrukket af den unge mand, og kan ikke holde sine øjne fra ham under hele middagen.
Den unge mand ignorerede hende dog totalt, og går derefter tidligt i seng.
I løbet af natten kan han alligevel ikke holde sig, og sniger sig ind til en hyrdetime hos datteren.
Ved daggry lægger han sig udmattet men glad ind i sin seng, og håber, at den gamle kineser ikke har hørt noget.
Da han vågner føler han en trykken for brystet, og da han åbner øjnene ligger der en stor sten på hans bryst med en seddel på.
KINESISK TORTUR 1. TUNG STEN PÅ BRYST!
- "Det er da vist lidt tyndt," tænker han.
- "Hvis det er det bedste, den gamle kineser kan byde på, har jeg vist ikke det store at frygte."
Han samler stenen op, går hen til vinduet og smider den ud. Da opdager han endnu en lille seddel.
KINESISK TORTUR 2. STEN BUNDET TIL VENSTRE TESTIKEL.
- "Et par brekkede knogler er bedre en kastration," tænker han, og hopper ud af vinduet.
Pa vej mod jorden ser han et stort skilt, hvor der står:
KINESISK TORTUR 3. HØJRE TESTIKEL BUNDET TIL SENGESTOLPE.
apr 2007
Følger: 11 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 85 Svar: 2.590
Det lille kinesiske hus...!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside