hei (; er ny her (; {{forumTopicSubject}}
Hei.. jeg hedder Mette x) jeg er 13 år.. og har selv 2 gnavere
Sille
Sisse
Info'er :
Navn : sille
Alder : 1 snart 2
Race : Løvehovde
art : Kanin (;
Elsker : at få ejeren til at løbe efter en.. og side at nusse...
hader : ?? at spring og bruge sin styrke.. xD
Farve : Helt sort'
Hun ville være perfekt børnekanin.. menn lidt svær at fange inde i det store bur.. men virkelig sød og nys* når man holder hende... jeg tror hendes drøm er at komme op og flyve... for hun elsker når jeg løfter hende op i luften xD Hun nyder det!
Race : Blanding.. ( mega smuk blanding!)
Farve : Hvid med sorte pletter.. helt sort ved bagdelen!
Elsker : at springe, og bruge energi...
hader : Sille, at blive fanget når hun er kommet løs...
Sisse er ikke en Kanin til hvem som helst... Hun er stedig, og bider når hun kan komme ti ldet.. hun hader mine veninder og min mor og far...! Hun er ikke for børn under 10... ! Man skal have haft kanin mange b´gange for at kunne have hende.. og jeg fik hende som min første kanin, og hun var godt nok sur! Men nu bider hun ikke så meget mig mere.. men stadig kan hun finde på lidt.. *Nu snakker jeg for min mening.. for mange ville have haft soldt hende efter lidt tid.. men jeg syntes *
Hun er dejlig til at nusse med.. måske bare lidt agresiv.. Hun elsker at lege med sit håndklæde.. og rolig når man tager hende op... Hun er en dejlig kanin.. og jeg ville ikke kunne undlade hende.... :')
----------------'
De er begge sele vandt x) Sisse er den fødte spring kanin xP
Sisse kan springe : 65 cm... og hvis det ikke var fordi springet ikke var højere.. ville hun sgaten nå op på de 80!
Sille er mega doven og kælen og Nys*
Hun er iikke en springer XP
jun 2007
Følger: 70 Følgere: 62 Hunde: 1 Emner: 232 Svar: 2.745
hei (; er ny her (;
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside