{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
929 visninger | Oprettet:

Emner i vores gruppe? {{forumTopicSubject}}

Foranlediget af anden tråd i gruppen, kunne jeg godt tænke mig at høre hvad jeres holdning er til hvilke emner der skal postes her i gruppen kontra tråde der postes i de almindelige offentlige fora?

Min personlige holdning er den at gruppen her skal holdes fri for emner, der ikke har relation til GD'ere. Den holdning har jeg af den grund, at hvis gruppen her bliver "spammet" med tråde indeholdende stemmerunder og andre uvedkommende, for gruppen. ting, så vil folk (tror jeg) have tendens til ikke at lægge samme engagement og fokus på emnerne her i gruppen som der ville blive gjort når man ved at samtlige emner i gruppen relateres til GD'ere..

Jeg vil naturligvis respektere flertallets holdning til emnet og acceptere uvedkommende tråde, hvis folk mener at de er ok herinde - samt naturligvis det modsatte.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Emner i vores gruppe?
  • #2   3. feb 2008 Enig, det andet kan man jo gøre i det åbne forum smiley

• #3   3. feb 2008 enig, syntes også at gruppen skal bruges til GD snak :o)

• #5   3. feb 2008 Ja jeg er også enig.

• #6   7. feb 2008 Nu ser det ud til at der ikke er flere, der vil kommentere på emnet her, og jeg kan ud fra de indlæg, der er kommet konkludere at gruppen skal friholdes for alt der ikke har relation til GD'erne..

Det håber jeg alle vil respektere :o)

• #7   7. feb 2008 Mie ; jeg respektere fuldt ud dit /jeres valg...
    håber bare ikke gruppen så går helt i stå!! ,, hvis du kan følge mig ?
    Den er jo ikke voldsom "aktiv" ?
    og et sjovt emne kan til tider være det der bryder isen og får snakken hen på andre ting såsom en god snak om GDerne...
    Det jo heller ikke os allesammen i gruppen der kan følge med i jeres store pasion omkring opvisning og hvad dertil følger... og dette er ikke skrevet som en fornærmelse.. tværdigmod-- det sjovt at læse om... men man kan bare ikke deltage ..hvis man ikke er een af dem der ynder den sport,,,
    jeg HÅBER at din søgen efter ro i gruppen og at der kun fremover blir snakket relevante GDting vil blive opnået... for her er godtnok meget stille i denne gruppe,,,

og mit skrevne skal ikke misforståes til jeg finder det iorden man laver den om til stem lige på mig tråde og kig forbi tråde...der er vi virkelig enige,, men det har jeg nu heller ikke set noget af i denne gruppe,,,?? *SS*
    fortsat god dag ALLEMAND!

Kommentér på:
Emner i vores gruppe?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce