20. jan 2008 Følger: 39 Følgere: 38 Hunde: 3 Emner: 180 Svar: 4.481
tak for idag tak for idag
Hej alle herlige mennesker og Jeres dejlige cavalierer.
Ville lige sige tak for en hyggelig lege-time i Harte N.
Godt initiativ!
Sikke mange forskellige størrelser, farver og ikke mindst personligheder!! Fantastisk.
Vi var da også heldige med vejret.
Skulle hilse ekstra mange gange fra Bergkamp, der nu ligger og snorker under dynen, og nægter at komme frem.
Med løftet pote
Karina og
Bergkamp
sep 2007
Følger: 58 Følgere: 57 Hunde: 6 Emner: 79 Svar: 696
Molly, Lady og Mille vil også gerne sige tak for en dejlig dag i hunde skoven. Hvor var der bare mange dejlige cavalier, i alle 4 farver og det var super skønt bare at kunne lukke den fri så de kunde lege i skoven uden snor på.
Vi glæder os allerede til der kommer en ny hunde tur med cavalier, så er vi helt sikkert med igen.
Knus fra Lotte. Vov fra Molly, Mille og Lady.
sep 2007
Følger: 28 Følgere: 26 Hunde: 3 Emner: 53 Svar: 243
Hvor var det hyggeligt, det var lidt koldt, men det var vist et spørgsmål om rigtig/forkert påklædning.
Pyha hvor var de trætte vores 3 stk. de har ikke engang hørt at det har ringet på med fastelavnsbørn. Det er først nu kl halv 5 at de vågner til dåd. hi hi.
Jeg håber da virkeligt at vi kan mødes igen og nogen har forslag til hvor det kan være, om ikke det samme sted igen.
Vi kunne da evt lave det til den 1. søndag i mdr, at vi mødes, så næste gang vil det være den 2. marts.
apr 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 47 Svar: 130
jul 2006
Følger: 38 Følgere: 36 Hunde: 3 Emner: 24 Svar: 428
Super tak for en dejlig dag, jeg laver et album senere i aften.
Kenya har slet ikke sovet endnu... Hun sover heller ikke hos mine forældre, men tyggede bare tyggepind!
Jeg vil foreslå sidste søndag i februar, måske en ny hundesov, hvis der er forslag, ellers har vi jo Harte i baghånden. (Vi ka nemlig ikke 2. marts, skal på en vigtig udstilling med Indi i Bramming)
Kenya nød virelig turen i dag, kan se jeg har n rigtig vel tilpas hund...
okt 2006
Følger: 15 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 54 Svar: 434
Det var bare skønt at se alle de Cavalier'er snuse rundt og hygge sig
Så tak for en god dag i godt selskab
aug 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 73 Svar: 841
Jeg vil gerne foreslå hundelegepladsen i Ribe, men der er ikke indhegnet og der trænes søndag, ikke at det gør noget, for hundelegepladsen er offentlig, men så ved i det.
vi glæder os til vi ses igen.
jan 2008
Følger: 39 Følgere: 38 Hunde: 3 Emner: 180 Svar: 4.481
Jeg foreslår Grene sande ved Billund. Den er indhegnet, hvilket jeg synes er vigtigt, så vi kan føle os trygge... ved der er mange unge hunde, og måske også et par "udbryddere". :0)
Synes også Harte var hyggelig, men for at prøve noget andet. :0)
jul 2006
okt 2006
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 6 Svar: 57
Vi er fra Kolding og vil da gerne med en anden gang!!!
dec 2006
Følger: 18 Følgere: 16 Hunde: 3 Emner: 101 Svar: 1.101
Tak for en dejlig dag! Tænk at det kan gå så nemt at lukke så mange fremmede hunde sammen.
Vi vil gerne selvfølgelig gerne med anden gang, men kan desværre ikke den sidste søndag i februar. Men kan godt søndagen efter, altså i marts. Og resten af februar måned
Og kan kun anbefale hundeskoven ved Grene, vi er der jævnligt. Lige pt. er den dog ret mudret, så hvis det ikke når at bedre sig, kommer I hjem med at par sorte cavaliere
okt 2006
okt 2006
jul 2006
sep 2007
Følger: 28 Følgere: 26 Hunde: 3 Emner: 53 Svar: 243
Så må vi jo se hvad vejret siger til hvor vi skal mødes.men dem der kender og kommer ved Grene, må jo lige se på hvordan det ser ud med forhold, om det er harte N eller Grene.. hi hi
Kh Laila H
jan 2008
Følger: 39 Følgere: 38 Hunde: 3 Emner: 180 Svar: 4.481
tak for idag
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside