Cavalier King Charles Spaniel

Cavalier King Charles Spaniel

Medlemmer: 110
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
766 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

tak for idag tak for idag

Hej alle herlige mennesker og Jeres dejlige cavalierer.

Ville lige sige tak for en hyggelig lege-time i Harte N.
Godt initiativ!
Sikke mange forskellige størrelser, farver og ikke mindst personligheder!! Fantastisk.
Vi var da også heldige med vejret.

Skulle hilse ekstra mange gange fra Bergkamp, der nu ligger og snorker under dynen, og nægter at komme frem.

Med løftet pote

Karina og
Bergkamp

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af lampe 350 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Bosch vaskemaskine gået i baglås. Har prøvet alt i henhold til manual intet virker 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Skift forlyslygter Opel Karl 300 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tak for idag
  • #1   3. feb 2008 Hej alle.

Molly, Lady og Mille vil også gerne sige tak for en dejlig dag i hunde skoven. Hvor var der bare mange dejlige cavalier, i alle 4 farver og det var super skønt bare at kunne lukke den fri så de kunde lege i skoven uden snor på.
    Vi glæder os allerede til der kommer en ny hunde tur med cavalier, så er vi helt sikkert med igen.

Knus fra Lotte. Vov fra Molly, Mille og Lady.

• #2   3. feb 2008 Hej Alle

Hvor var det hyggeligt, det var lidt koldt, men det var vist et spørgsmål om rigtig/forkert påklædning.

Pyha hvor var de trætte vores 3 stk. de har ikke engang hørt at det har ringet på med fastelavnsbørn. Det er først nu kl halv 5 at de vågner til dåd. hi hi.

Jeg håber da virkeligt at vi kan mødes igen og nogen har forslag til hvor det kan være, om ikke det samme sted igen.

Vi kunne da evt lave det til den 1. søndag i mdr, at vi mødes, så næste gang vil det være den 2. marts.

• #3   3. feb 2008 Ville ønske vi havde været der...

• #4   3. feb 2008 Hej alle!

Super tak for en dejlig dag, jeg laver et album senere i aften.

Kenya har slet ikke sovet endnu... Hun sover heller ikke hos mine forældre, men tyggede bare tyggepind!

Jeg vil foreslå sidste søndag i februar, måske en ny hundesov, hvis der er forslag, ellers har vi jo Harte i baghånden. (Vi ka nemlig ikke 2. marts, skal på en vigtig udstilling med Indi i Bramming)

Kenya nød virelig turen i dag, kan se jeg har n rigtig vel tilpas hund... smiley Dejligt alle hunde kunne sammen uden problemer. Skønt.

• #5   3. feb 2008 Ja, mange tak for turen idag smiley Det var kanon hyggeligt, og vi er også klart friske en anden gang smiley

Det var bare skønt at se alle de Cavalier'er snuse rundt og hygge sig smiley

Så tak for en god dag i godt selskab smiley

• #6   3. feb 2008 Vi siger også mange tak, for en dejlig dag, næste gang er der nok lidt mere gang i Nikky, hun skal altid lige se om det nu også går an, alt der er nyt.
    Jeg vil gerne foreslå hundelegepladsen i Ribe, men der er ikke indhegnet og der trænes søndag, ikke at det gør noget, for hundelegepladsen er offentlig, men så ved i det.
    vi glæder os til vi ses igen.

• #7   3. feb 2008 Synes det er en god ide med enten sidste weekend i februar eller første weekend i marts. Og synes vi skal gøre det til en fast dato om det så bliver sidste eller først søndag i måneden.

Jeg foreslår Grene sande ved Billund. Den er indhegnet, hvilket jeg synes er vigtigt, så vi kan føle os trygge... ved der er mange unge hunde, og måske også et par "udbryddere". :0)
    Synes også Harte var hyggelig, men for at prøve noget andet. :0)

• #8   3. feb 2008 Vi er med på sidste weekend i februar... smiley Og grene sande ved billund er et godt sted og er enig i at det helst sal være indhegnet smiley

• #9   3. feb 2008 Har desværre ikke set der har været træf :o(

Vi er fra Kolding og vil da gerne med en anden gang!!!

• #10   3. feb 2008 Hej allesammen
    Tak for en dejlig dag! Tænk at det kan gå så nemt at lukke så mange fremmede hunde sammen.

Vi vil gerne selvfølgelig gerne med anden gang, men kan desværre ikke den sidste søndag i februar. Men kan godt søndagen efter, altså i marts. Og resten af februar måned smiley
    Og kan kun anbefale hundeskoven ved Grene, vi er der jævnligt. Lige pt. er den dog ret mudret, så hvis det ikke når at bedre sig, kommer I hjem med at par sorte cavaliere smiley

• #11   3. feb 2008 Jeg kan desværre ikke første weekend i Marts smiley Men evt. anden weekend i Marts så? smiley Den 9/3? jeg arbejder nemlig hver anden weekend smiley

• #12   3. feb 2008 Kan også sidste weekend i Februar, men kunne da være sjovest hvis vi alle kunne komme smiley

• #13   3. feb 2008 Kan samme dage som Cemile H...

• #14   4. feb 2008 Jeg syntes da bare at vi siger den sidste weekend i feb. så kommer dem der kan....

Så må vi jo se hvad vejret siger til hvor vi skal mødes.men dem der kender og kommer ved Grene, må jo lige se på hvordan det ser ud med forhold, om det er harte N eller Grene.. hi hi

Kh Laila H

• #15   4. feb 2008 Laila: Startede en tråd med den sidste søndag i februar, men de første 4 der skrev var afbud... så det tegnede ikke så godt. Lavede det derfor om til første søndag i marts, da vi også mødtes første søndag i februar. Se evt. min tråd. Havde bare brug for at tage en beslutning så jeg kunne få skrevet noget ned i kalenderen. :0) Håber jeg er ok.

Kommentér på:
tak for idag

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce