{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
573 visninger | Oprettet:

pinscher info.. {{forumTopicSubject}}

Jeg har tit hørt at folk har købt en pinscher fordi det er en dejlig familiehund, god ved børn, nem omkring andre hunde osv osv.. Hvis jeg havde købt en dværgpinscher på de forudsætninger, så ville jeg da blevet snydt, for sådan er King overhovedet ikke. Han HADER børn, selvom han har mødt mange især som hvalp, endnu mere hader han fremmede hunde jo ældre han blir. Når jeg kigger på Danske sider rundt omkring efter netop en ordentlig racebeskrivelse, så syns jeg ikk der er meget nyttig info.. Efter jeg har læst dette link ved jeg nu med sikkerhed at King er en umiddelbart "normal" pinscher smiley

Har jeres Pinscher levet op til jeres "forventning" til hvad i fik i huset, eller er nogle af jer blevet overrasket over deres til tider heftige temperament??
http://images.google.dk/imgres?imgurl=http://www.allsmalldogbreeds.com/images/miniaturepinscher/miniature-pinscher-ace.jpg&imgrefurl=http://www.allsmalldogbreeds.com/miniature-pinscher.html&h=303&w=315&sz=54&hl=da&start=9&um=1&tbnid=9Bc7BXT693hNkM:&tbnh=113&tbnw=117&prev=/images%3Fq%3Dminiature%2Bpinscher%26svnum%3D10%26um%3D1%26hl%3Dda%26sa%3DN

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  pinscher info..
  • #1   30. jan 2008 vores rosa var rigtig god til børn, børn der var gode til hunde, hun kunne blive utryg hvis der var mange børn,der legede vildt,hun var meget gøende når vi gik forbi en hund, men ville gerne lege uden snor

• #2   30. jan 2008 Ihh det er sørme en god side du har fundet der Julie:o)
    Altså min Shorty er også lidt reseveret overfor fremmed og børn.
    Han har ingen problemer med andre hunde, men finder sig ikke i at de kommer buldrende op i hovedet på ham, især store hunde.
    De kan godt nok være uhøflige i deres hundesprog og løbe med 100 km i timen op i hovedet på ham og det gider han ikke have og sætter den pågældende hund på plads.
    Han eeeeeeelsker sin mor og far over alt på jorden og har stort behov for nærvær og nusseri og kysseri med os, hi hi.
    Han gør ikke er andre hunde, når vi går tur og har aldrig gjort det, da jeg har sat en stor ære i, lige fra han var hvalp at nedtone et vert tegn på den adfærd.
    For jeg synes desværre ofte, at mange små hunde hænger ude i snoren og gør løs, hvilket ejen ikke ser som noget særligt, da det ikke er så iøjenfaldende fordi hunden ikke er en stor rottweiler eller lignende.

• #4   31. jan 2008 Sarah and the turbo dogs: syns det er rart at høre at i ingen problemer har med baby derhjemme, ved jo også godt det kan lade sig gøre smiley --- men der er aldrig nogen børn der har gjordt ham noget, og da han var hvalp til 6 måneders alderen sad han altid i barnevognen når turen blev for lang, det regnede ect. hos min venindes 2 årige søn. Så gik der ca en måned, så skulle vi ud og besøge veninde og søn og så knurrede og bed han ud efter den lille, og kan INTET kontakt ha med den lille.. Den lille skal være en meter fra ham ca, ellers hvis han kommer tættere på knurrer han helt nede fra maven af..
    og kører vi bil feks knurrer han også helt vildt når han ser børn.. Altså aner ikk mine levende råd efterhånden, og kenedr ikk liiiige nogle der vil låne deres børn ud til mig så han ku blive bedre, for han blir sgu skræmmende syns jeg.. smiley

• #5   31. jan 2008 Jeg er også fuld ud tilfreds med valget, jeg kendte også en masse til racen. Jeg elsker også at den ene dag er king frisk på 3 timer på stranden, og den næste dag kan vi fede den på sofaen uden problemer, når mor her er lidt doven smiley
    Jeg elsker min hunds super arrogante attitude, og her kommer jeg traven...
    Mindre festlig er han så når han angriber fremmede hunde, af en eller anden grund kun king kender..Selvfølgelig kun hanhunde! Typisk mænd smiley

• #6   31. jan 2008 jeg må nok indrømme jeg har problemer med min magnus... men derfor synes jeg han er verdens bedste hund alligevel, men må indrømme jeg har fået noget af et chok smiley da han var hvalp var jeg ude for at han angreb to små drenge, bed dem heldigvis ikke men nappede ud efter dem, andre større hunde gør han helt vildt af, men er begyndt at falde meget ned med det, nu er han begyndt at angribe fremmede mænd, hvis de træder ind hjemme hos os.. nogen der har nogen gode råd må meget gerne give besked smiley jeg kunne aldrig finde på at undvære ham, så jeg træner med masser af godbider og det hjælper på hans selvværd.. men det tager meget tid

• #7   1. feb 2008 Vi er også super glade for vore lille dreng. Han elsker at løbe ture, men samtidigt elsker han ogsp at sove til klokken 12 midt på dagen.
    Vi har ingen problemer med andre hunde, hverken store eller små. BAre de gider lege, og hvis ikke de gider, så skal han nok finde en måde, at få dem til at løbe efter ham på smiley hehe.

Mht. børn, så har vi et problem. Naboen børn har han dog lært ikke at gø af, fordi de har fået en pose med godbidder, som de kan gi ham når de vil hilse på ham.
    Men hvis jeg er sammen med min kusine og hendes lille pige på 2 år, så har vi balladen. Han gør hende ind i hovedet og hvis jeg så meget som nærmer mig den lille pige, så går han helt amok !?!?
    Hvad sker der ?
    Hvad kan man gøre ? er godt klar over det er jalousi, men har ingen anelse om, hvordan jeg kan bearbejde det ??

Kommentér på:
pinscher info..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce