{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.012 visninger | Oprettet:

Mig og mine dyr <3 {{forumTopicSubject}}

Jeg vil gerne skrive lidt om min lille schæferdreng, Tasso for der er ingen der ved hvor meget jeg elsker ham smiley
Han er det bedste der er sket mig og jeg ved at den dag han ikke er her mere bliver det svært ;( Men vi har forhåbentlig en masse år sammen endnu smiley
Jeg og alle andre der kender mig ved hvor meget dyr betyder for mig, især hunde smiley Jeg er kun 14½ år men alligevel læser jeg bøger om hunde adfærd, da jeg er rimelig sikker på at hunde bliver et stort del a mit liv, også min uddannelse ..
Jeg bruger ca. en time om dagen plus ture hvor jeg lærer Tasso nye ting, og ændre på hans ‘dårlige vaner’ . Min far droppede at gå på hundeskole med ham da han var omkring ½ år gammel. På det tidspunkt ville jeg ikke rigtig . Men for omkring 2 år siden startede min interesse for de dejlige dyr. Jeg begyndte fra bunden og i dag er han en drøm smiley ved godt det lyder måske selvglad i nogens øre, men er stolt af mig selv . For det har kostet sved og en masse tid, men det var det værd. Jeg har også arbejdet hårdt på min kanin da den var blevet mishandlet og han var virkelig skræmt og bed lige meget hvad. Det har også kostet bidemærker, ar og tid smiley Men i dag har jeg en dejlig bamse og kan kun takke mig selv .
Jeg ved at dyr er min vej til kærlighed og en hård dag bliver nem med dem ved min side smiley Jeg skal i uge 11 på praktik os vores dyrlæge, da jeg er helt skudt.
Min far synes jeg er crazy smiley men han har indrømmet han synes tasso er blevet en dejlig hund smiley jeg samler bøger og bøger og skal snart til kåring med min kanin og glæder mig smiley mit værelse er fyldt med hunde bøger og billeder af mine dyr. Jeg elsker dem virkelig og HADER mishandling !!!
Har også hamster men han er bare dejlig . Min hest har jeg virkelig brugt tid på, så hun ikke løber om hjørner med mig, men nu viser det sig at efter 3 år, at hun måske er blevet fejlernæret(ikke af mig) Lige nu ved jeg ikke hvad der skal ske med hende da hun i galop ikke får bagparten med ;(
Lidt om mig, og mine små dyr(;
Og elsker dem bare smiley <3

Spar penge på din forsikring

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Mig og mine dyr <3

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce