{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
933 visninger | Oprettet:

!!!!! {{forumTopicSubject}}

sygt har lige oprettet bruger på baboom.. ville sætte hvalpene derind også. men syyyyygt der er mange møgunger derinde, så det har jeg ikke lyst til længere. har også skrevet til deres hjælpe-admins, og sagt at de burde holde mere øje med annoncerne. især dem med dyr! de lorte unger derinde får lov at skrive alt muligt med at de vil æde dem, og de er grimme osv frys skuda hele pisset!!! sådan en 15 årig popsmart knægt der har lagt "seje" billeder ind af sig selv og hans sprutflasker, og skriver til små piger der vil finde gode hjem til deres kaninunger, om de smager godt stegte, og en anden der sviiiner en chihuahua til i en salgsannonce, og skriver alt muligt om hvor grim den er. blev virkelig forarget.. og sagde til admins at den var sku ikk gået på HG, og var glad for man ikk slap afsted med ligeså meget herinde. det sker da her, men der er det bare overalt! nu får jeg lyst til at tale grimt. FUCKING MØGUNGER MAND!!!!
undskyld mit udbrud.. ville lige dele min frustration med jer alle...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  !!!!!
  • #1   27. jan 2008 ja nemlig!!! de kan virkelig sætte mit pis i kog. havde lyst til at skrive den største sviner, men ku heldigvis godt styre mig.

• #2   28. jan 2008 er da ikk normal adfærd, der er bare nogle der skulle overveje psykolog til deres børn.. er da for langt ude.. er helt enig med dig og er også meget glad for at det ikke sker her.. kunne ikk engang forestille mig det ske.. dyb foragt!

• #3   28. jan 2008 nej vel. det er forkasteligt. godt jeg ikk er mor til nogen af de møgunger. fy for den da. men de er garanteret så møgforkælede hele dyngen.. det splitter sku børn ad når de får lov til alt.

• #4   28. jan 2008 det er vi helt enige om.. der er sku for mange børn der ikk får sat nok grænser, som er nødvendigt.. kunne komme med en lang psykologisk begrundelse for deres opførsel, men tror jeg bare vi lader være med..

• #5   28. jan 2008 ja, jeg kender også lidt til det selv om jeg kun er 12, for på min skole har vi et compuretrum og der står alle drengne med pindsvinsfrisure og råber op og alt mulig, og det skulle ikke undre mig at de skriver det på computeren som de råber smiley

• #6   29. jan 2008 Clara D drenge giver bare ingen mening i din alder.. egentlig er det trist for staklerne ved ikke hvad de skal gøre for at få pigernes opmærksomhed og da piger reagere (godt nok negativt) på deres tossestreger så bliver de ved med det.. men hva de skal jo nok lære det en dag.. bare tænk på at du er af det stærke og klogeste køn hehe.. no afence boys...

• #7   29. jan 2008 Åh nej...:( Kan slet ikke overskue sådan noget.... Det er bare sådan nogle der kunne være grimme ved dyr bare fordi de opmuntrer hinanden til at tro det er sjovt:(

Kommentér på:
!!!!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce