Kæmpe chok !! {{forumTopicSubject}}
Min lille Armani mand måtte akut til dyrlægen i fredags
Han kastede op i lange baner og havde meget høj feber.
Han var virkelig syg, og det var slet ikke til at bære.
Da vi kom ned til dyrlægen, tog han nogle røntgen billeder af Armani's mave.
På billedet ser vi, at der ligger en stor klump nede i hans mave, som ikke kan passere gennem tarmene
Dyrlægen sagde, at det ikke var kødben, men derimod en "sammenpressset" klump af noget. Jeg måtte så tænke tilbage på, hvad han havde fået at spise...
Jeg kom i tanker om, at jeg ville være god ved ham, og havde købt et ben med "fyld i" fra dyreforretningen. Hvilket jeg ALDRIG skulle have gjort. Armani er åbentbart rigtig dårlig til at spise og fordøje sådan noget, så det havde bare samlet sig til en kæmpe bold i hans lille mave
Vi fik så en pose fyld med piller og pasta, som han skal have den næste uge, skånekost og så fik han lige pumpet en halv liter af det der klamme olie ned i maven. ad !!
Vil bare advare jer om, at købe de der ben, hvor der er "lækker" fyld i. Det var virkelig en ubehagelig oplevelse, og vil skåne selv min værste fjende fra det.
Armani har det lidt bedre idag, men han må ikke få mad før på mandag, så han er ked og sur ;(
Bare heldigt vi opdagede det i tide. kan slet ikke holde ud at tænke på hvad der kunne være sket.
maj 2006
Følger: 26 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 44 Svar: 612
Kæmpe knus og vuffermøs her fra.
jun 2006
Følger: 16 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 88 Svar: 1.657
hvor er det godt at høre at der ikke skete mere ..
du må virkelig havde været bange ...
hmm...jeg har mange gange givet eddie sådan et ben...
var det det gule fyld eller det mørkebrune??
der er aldrig sket noget her ..undtagen at herren får et nervesammenbrud når han ikke kan nå det der er lige i midten..
jan 2007
Følger: 7 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 20 Svar: 64
aug 2006
Følger: 26 Følgere: 24 Hunde: 2 Emner: 20 Svar: 204
sep 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 11 Svar: 33
Håber lille manden har fået det bedre, og at du selvfølgelig også har fået det bedre.
Og tak for advarelsen.
Håber at du kommer med en opdatering en af dagene.
God bedring til lille Armani.
Vov fra os
jun 2006
Følger: 49 Følgere: 48 Hunde: 3 Emner: 21 Svar: 751
Puha Diana sikke en grim oplevelse... Stakkels stakkels Armarni.. Håber han er ved at være på toppen igen.
jan 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 1 Emner: 5 Svar: 101
Armani har det bedre. han er stadig trist, for han må kun få 2 teskefulde mad 3 gange dagligt.
Det er de ben hvor der er så noget lysgult i. Og som sagt, kan det sagtens bare være Armani der er fjollet til at spise det, og dårlig til at fordøje det.
Men bare vær opmærksom, for puha, har ikke sovet meget. Natten til i dag var dog ganske rolig...
jan 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 1 Emner: 5 Svar: 101
jun 2006
Følger: 16 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 88 Svar: 1.657
hold da op ...så lidt ...det ere jo næsten ikke noget madglade armarni kan klare...:-)
jan 2007
Følger: 7 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 20 Svar: 64
Kæmpe chok !!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside