jeg er den største så fat det da.... {{forumTopicSubject}}
over skrifter siger sig selv når en shiba tænker ,og det måtter jeg sande i dag. var ved en kammerat som har en blandning mellem labradore og viemaraner og en tæve.:-( Laura fanget en mus under nogle paller og da stjal denne stor krydsning musen fra Laura .... men det var det sidste hun skulle have gjordt . og tak for kaffe den hund den fik ikke en over næsen.. ja jeg vil sige tæsk inden jeg nåde at få dem skildt af og resten af tiden jeg var der var der respækt fra denne stor hund. jeg er en shiba jeg er den største så fat det da. så hun fik sin mus igen og beholdt den, så tag aldrig noget fra en shiba til jer hunde der ude:-) det sur røv
Så da ser vi i det igen lille hund med stort ego.
men tilføjer da heldigvis ikke skete noget med hunden.
apr 2007
Følger: 36 Følgere: 34 Hunde: 6 Emner: 158 Svar: 1.463
når først en shiba har sat sig noget i hovedet, så lad for guds skyld være med at prøve at få dem på andre tanker;-)
aug 2005
Følger: 14 Følgere: 14 Hunde: 2 Emner: 31 Svar: 1.043
Respekt for damerne
Men er der nogen der tager hans kaninskind fra ham, så bliver han til en "Laura" ;-)) Hans bedste ven, en han labrador kan bare prøve, og så bliver han sat på plads, så han tør heller ikke prøve mere
feb 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 3 Emner: 17 Svar: 148
anne sofie
ja han er også en dreng og HAN skal gi sig for en tæve.
det ik super tegn hvis en han hund bider en tæver men det sker men sjælen.
i en kennel er det som ragel en tæve som styre magten. har aldrig hørt om en han der gør dette.
en shiba tæve er primært også svære tempreramet end en han. de hjærn døde
aug 2005
Men så kan man lære, at det altid er kvinderne der bestemmer....-og tæverne ;-))
feb 2007
hov hov du nu skal du ikke blive for fræk.
men du mene i hunde verden ik :-0
feb 2007
ja jeg ved godt det kan koste dyrlæge regninger hvis mine tæver ryger i totterne på hinnaden så da gælder det bare om at være hurtigt, men det kun når de er i løbe tid så de i krigs humør men så de også altid skilt af. men kan være en smutter. med lågerne ...men Laura ved godt hund er nr 3 ingen tvivl om det
nov 2004
Følger: 62 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 881 Svar: 10.791
aug 2005
Ja de kan være rigtig stride sådan nogle tæver, men så længe man ved det og er obs på dem Men puha kan godt forestille mig, at det er i løbetiden de skal fortælle hinanden hvem der bestemmer
apr 2007
feb 2007
hun hedder MAUDA
apr 2007
jeg er den største så fat det da....
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside