{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.098 visninger | Oprettet:

jeg er den største så fat det da.... {{forumTopicSubject}}

over skrifter siger sig selv når en shiba tænker ,og det måtter jeg sande i dag. var ved en kammerat som har en blandning mellem labradore og viemaraner og en tæve.:-( Laura fanget en mus under nogle paller og da stjal denne stor krydsning musen fra Laura .... men det var det sidste hun skulle have gjordt . og tak for kaffe den hund den fik ikke en over næsen.. ja jeg vil sige tæsk inden jeg nåde at få dem skildt af og resten af tiden jeg var der var der respækt fra denne stor hund. jeg er en shiba jeg er den største så fat det da. så hun fik sin mus igen og beholdt den, så tag aldrig noget fra en shiba til jer hunde der ude:-) det sur røv

Så da ser vi i det igen lille hund med stort ego.

men tilføjer da heldigvis ikke skete noget med hunden.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  jeg er den største så fat det da....
  • #1   12. jan 2008 haha så viste laura lige hva alle shibaer mener om sig selv.
    når først en shiba har sat sig noget i hovedet, så lad for guds skyld være med at prøve at få dem på andre tanker;-)

• #2   12. jan 2008 He he tossede hund smiley Nikko er dog en bangebuks når det gælder tæver, eller skal jeg sige gentleman smiley I dag i hundeskoven havde en tæve fundet en kæmpe pind, som Nikko da gerne ville "hjælpe" hende med at lege med, men det var hun IKKE interesseret i, så hun knurrede kort af ham, og han smed sig ned på forbenene og gøede af hende, som for at sige leg nu med mig smiley Så blev han ved med at prøve, forsigtigt at atge fat i den ene side af pinden, og skyndte sig at slippe igen og løb væk, og hen igen og så forfra :-))

Respekt for damerne smiley

Men er der nogen der tager hans kaninskind fra ham, så bliver han til en "Laura" ;-)) Hans bedste ven, en han labrador kan bare prøve, og så bliver han sat på plads, så han tør heller ikke prøve mere smiley

• #3   12. jan 2008 hej

anne sofie

ja han er også en dreng og HAN skal gi sig for en tæve.
    det ik super tegn hvis en han hund bider en tæver men det sker men sjælen.

i en kennel er det som ragel en tæve som styre magten. har aldrig hørt om en han der gør dette.

en shiba tæve er primært også svære tempreramet end en han. de hjærn døde smiley

• #4   12. jan 2008 He he, ja men han er så dum at han aldrig siger fra smiley Det må han jo gerne når det bliver for voldsomt, men det gør han ikke smiley Men ja har også ofte hørt, at tæverne er de værste med hensyn til at skælde hinanden ud!! Skøre damer....

Men så kan man lære, at det altid er kvinderne der bestemmer....-og tæverne ;-))

• #5   12. jan 2008

hov hov du nu skal du ikke blive for fræk. smiley

men du mene i hunde verden ik :-0

• #6   12. jan 2008

ja jeg ved godt det kan koste dyrlæge regninger hvis mine tæver ryger i totterne på hinnaden så da gælder det bare om at være hurtigt, men det kun når de er i løbe tid så de i krigs humør men så de også altid skilt af. men kan være en smutter. med lågerne ...men Laura ved godt hund er nr 3 ingen tvivl om det

• #7   13. jan 2008 Der blev rengorden lige demostreret ; )

• #8   13. jan 2008 Peer P: Nej jeg mente da også i vores verden ;-))

Ja de kan være rigtig stride sådan nogle tæver, men så længe man ved det og er obs på dem smiley Men puha kan godt forestille mig, at det er i løbetiden de skal fortælle hinanden hvem der bestemmer smiley

• #9   13. jan 2008 ja shino har fundet ud af at tæverne bestemmer. det har magda nemlig meget tydeligt vist ham;-) og det var på tide. hehe. o han har ikk glemt det siden

• #10   13. jan 2008

hun hedder MAUDA smiley

• #11   13. jan 2008 opdagede jeg os lige da jeg var inde på shiba register. sorry:-)

Kommentér på:
jeg er den største så fat det da....

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce