{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.123 visninger | Oprettet:

hvordan gør jeg {{forumTopicSubject}}

Jeg har to gamle misser og en gammel hund, og nu skal jeg have en hvalp af lille race. Hunden er ikke et problem, men hvordan skal hvalpen møde misserne? Hankatten er nok den der vil reagere mest, han er ikke ond men er hurtig til at lappe ud efter andre dyr hvis han er usikker på dem. Pigemissen går bare udenom hvalpen når hun har snust til den. Men hankatten er jeg i tvivl om. Skal jeg bare sætte hvalpen på gulvet til misserne og så vogte over dem???Det varer 3 mdr før hvalpen er stor nok til vi får ham men jeg spekulerer meget på det, der må jo ikke ske den lille noget.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvordan gør jeg
  • #1   11. jan 2008 jeg har en stor hund jo men jeg tog ham bare med ind og lod dem selv finde ud af og efter nogle dag gik det uden rigtig nogle problemerså tro at det bedst at du lade dem møde hinanden så de kan se hinanden an

  • #3   11. jan 2008 Jeg ville også lade hvalpen finde ud af, at den skal holde sig fra katten. Jeg havde lidt af samme problem, fordi en af de gamle hankatte er meget lunefuld og langer øretæver ud(også uden grund, hvis han er i dårligt humør) Lasse lærte at være på vagt overfor ham, men er ikke bange.
    Lasse er jo en terrier som har et kraftigt jagtinstinkt, og han må ikke være i nærheden af killinger under 6-8 uger, selvom vi er der. Han bider dem omgående ihjel, mærkeligt at tænke på han lever sammen med 10 katte uden problemer!




  • #4   16. jan 2008 Ja har en stor hund og havde ham før jeg fik kat. Men jeg lod dem bare gå sammen og efter to dage der snakkede de sammen. Katten sad dog de to første dage i krogen og ville ikke snakke kun med mig. Og jeg sad da også med den lidt. Så jeg tror det bedste bare er at lade dem gå sammen så de selv finder ud af det. Og selvf. lige holde lidt øje så ingen af dem kommer til skade


  • #5   16. jan 2008 Tak for alle jeres råd, nu er jeg mere klar til at sætte dem sammen.

Kommentér på:
hvordan gør jeg

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce