Skumbananen Aiya.. Skumbananen Aiya..
Kort før nytår var vi oppe og isolere på loftet og lille Aiya var med.. Efter at have sat vindplader på og isoleret med isoleringsskum (noget gult plastikagtigt stads, som skal slides af hvis det kommer på huden) ser vi Aiya rende efter kattene.. Til skræk og rædsel løber hun direkte ind bag spærrene, hvor hun får tværet dig godt og grundigt ind i isoleringskummet.. Glad for det..
Men ikke nok med det, så vælger hun bagefter at rulle sig i Rockwool og hø, så vi havde en rigtig dejlig hund da vi var færdige..
Dagen efter beslutter vi os og tage til dr. dyr, da hun har fået en stor klump under den ene pote.. Dyrlægen tager fat i trimmeren og så fik Aiya, min yndige udstillingshund, ellers bare den store tur, så hun nu er meget pletskaldet at se på..
Ikke nok med at udstillingerne er ødelagt det næste lange stykke tid, så kostede hendes fine klipning ikke mindre end 800kr..
Andre der har tumpede hunde ligesom mig? Anyway, så er der lagt billeder inde i mit galleri til skræk og rædsel for alle andre der vælger at tage hunden med på handyarbejde :o)
God fornøjelse...
jan 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 31 Svar: 328
Det vokser nu hurtigt ud igen, så lang tid går der heller ikke før du kan udstille hende igen. Men du skal ikke med til januarfesten kan jeg så næsten regne ud...
apr 2007
Følger: 101 Følgere: 100 Hunde: 3 Emner: 846 Svar: 3.539
jan 2007
Jeg kommer nu nok ikke til at udstille ham forfærdelig meget næste år, har ikke lige overblik over hvilke dommere det kan svare sig at tage til med min kæmpehund
apr 2007
jan 2007
Vil lige kigge på din kalender, og så må vil lige skrives ved og se om de to vapser ikke kan mødes en dag
apr 2007
Ja det kunne da være hyggeligt at mødes..
jan 2007
apr 2007
Skumbananen Aiya..
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside