{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.242 visninger | Oprettet:

hvalpens pris {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen nu når jeg snart venter hvalpe her om ca 3 dage ville jeg godt finde en ralistisk pris jeg burde tage får dem når de er gamle nok til at finde deres perfægte hjem da jeg ikke bare vil kyle dem i hovdet på folk så de er væk med det samme og risiker at de får at skidt hjem =)

moren er daisy min elskede D/S og faren er fnis min kære lille dreng han er så en blandind af en D/S og en gravhund så hvalpende bliver 75% D/S og 15% gravhund

min mor mener at vi kun burde tage 500 kr får en han hvalp og 800 får en tæve da det er en blandnings hund nok os fordi vi fik fnis får 300 kr den gang selv om der var en som ville gi 500 kr får ham og daisy får 1000 kr men når jeg kikker rundt inde under market her inde og finder nogen som er nøjagt samme blanding og andre der liner meget tager de 14-1600 kr får dem så ville bare høre jeres mening om hvad i syns jeg burde sælge dem få og som sagt har jeg den holdning hjem før pris men ville stadi ha en grundpris som jeg kan sige men vis jeg finder en som jeg stoler 1000% på og kender i forvejen ville jeg da heller sælge dem til dem får lidt mindre penge end at give dem væk får top pris til nogen jeg ikke stoler på =)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvalpens pris
Kommentér på:
hvalpens pris

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce