{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
690 visninger | Oprettet:

Det er bare for meget !! /: {{forumTopicSubject}}

Lad mig starte fra starten .. I dag gik jeg ud på det grønne græs areal der ligger lige udenfor vores hus (: Kl. var omkring 15.30 nå men.. mig og tasso træner og det går vildt godt.. Meen , så skete det der bare er røv irriterende ! Vi øver ‘bliv, og kom når jeg kalder’ .. Men lige pludselig lød der et højt BRAG og en på vores vej begynder at skyde raketter af ! Tasso blev så bange at han løb væk !! Jeg kaldte og kaldte og til sidst kom han tilbage meget bange ! Han jeg gik lidt rundt med ham og prøvede at berolige ham ! Men hver gang jeg gik hen til det sted han stod løb han igen men jeg holdte ham så han løb ikke mere end 2 skridt. Jeg skulle gå gennem det sted 4-5 gange for han ikke løb mere. Til sidst ville han så gerne gå forbi men træningen var ødelagt resten af tiden fordi han var bange for at det ville ske igen ! Normalt fyre folk i vores by ikke af før nytårs aften.. Men det skete, og Tasso blev meget bange !!

- det blev lidt langt ( undskyld ! ) men skulle bare lige ud med det ! Nu må vi se når vi skal træne i morgen..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det er bare for meget !! /:
Kommentér på:
Det er bare for meget !! /:

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce