{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.330 visninger | Oprettet:

kan jeres havanesere gribe? {{forumTopicSubject}}

Har været ved at lære Miki og spille frisbee smiley

http://www.hundegalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=6465

og så kunne det jo være fint, hvis man på sigt kunne lære ham og gribe den i luften smiley men Miki har aldrig rigtig gidet gribe noget... heller ikke godbidder, når man smider dem til ham, så rammer de ham bare på snuden og så snupper han dem, når de så falder ned på jorden smiley

hvordan er jeres havanesere til at gribe ting i luften?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kan jeres havanesere gribe?
  • #2   11. dec 2007 Hej.
    Jeg har da Karla var lille trænet meget med hende og lært hende nogle forskellige "kunstner", men at gribe har hun heller aldrig været god til. Men alt andet lærte hun lyn hurtigt. Her på hendes "ældre" dage tror jeg ikke hun kan lære noget mere. Tror de skal have lært det fra 8 uger af, for at de kan lære det rigtigt.

• #3   11. dec 2007 Det kunne da være en mulighed med panne håret, det vil jeg lige afprøve om han så prøver på at gribe en godbid, hvis håret er sat op smiley

• #4   11. dec 2007 Hej... har lige forsøgt med elastik i håret og super lækre bløde godbidder, og så prøver han faktisk efter et par gange på at gribe godbidden smiley så tror det kan lykkes smiley

mange tak for rådet, det træner vi videre med smiley

• #7   11. dec 2007 Jeg holdte lidt pølse lige over hovedet på Miki, så det falder ned mod ham, og der forsøgte han efter et par gange at åbne munden, men har dog ikke decideret grebet endnu... forsøger dog smiley

• #8   11. dec 2007 Lupe kan heller ikke gribe.. den lander også på hovedet, og næsen osv. :o)

• #9   11. dec 2007 Havde lige Miki med ude og prøve og gribe lidt frikadelle godbidder smiley og det lykkedes faktisk for ham et par gange smiley men indtil videre kun hvor godbidden droppes ned mod hans hoved, og ikke deciderede kast smiley

her er et lille videoklip af det, til slut i klippet lykkes det ham at gribe lidt godbidder smiley

http://www.hundegalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=6470

• #10   11. dec 2007 Tulle sidder også bare og venter på, at det på et eller andet tidspunkt falder til jorden - og så skal hun jo bare tage det smiley ... det der med at gribe - det er vist temmelig overvurderet i hendes mening ...

Jeg er faktisk helt sikker på, at der ik er gået nogen vagthund tabt i Tulle ... det eneste hun jager - det er biler - og dem tror jeg egentlig hun hyrder - for lige så snart en bil holder stille - så spurter hun ind foran den og rundt om den ... så det er vist mere hyrdning end decideret jagt ...

• #11   11. dec 2007 Jeg synes, at Miki er hurtigt til at lære at gribe godbidder - Han prøver med elastik i håret kl 10 - Og en time senere viser han på video, at han kan gribe i luften til sidst *GG* FLOT Miki
    Jeg prøvede med Penjo for et stykke tid siden - Og det blev til "dans" - Nu har vi mere vi skal øve - Gribe godbiddder smiley
    Men han har nu som Kashmira grebet bolde i lang tid

• #12   12. dec 2007 smiley Vores havanesere er nogle dejligt lærenemme størrelser, men selv om Miki nu har grebet lidt godbidder der falder ned mod ham, så tvivler jeg dog stadig på om han kan lære at gribe en frisbee... smiley

• #13   12. dec 2007 Og Connie klikkertræning kan anbefales smiley

• #14   12. dec 2007 Miki blev meget bedre til lineføring efter jeg begyndte og bruge klikkeren, før skulle jeg hele tiden gå og snakke med ham (opmuntre ham) for at være mere spændende end alle duftene i græsset, men med klikkeren går han pænt og kigger op og venter på at høre det næste klik = godbid smiley

• #15   12. dec 2007 Det er da flot smiley Miki går kun rigtig pænt når han ved jeg har klikkeren eller godbidder... men han trækker nu ikke ret meget alligevel, for han skal hele tiden stoppe og snuse og duftmarkere smiley

• #16   12. dec 2007 hehe smiley sådan er det, det er jo oppe foran at alt det spændende sker smiley

• #22   13. dec 2007 i kan godt slappe af.. for det er mig der vinder de millioner ;o) hehe

• #23   13. dec 2007 Ej, jeg vil også vinde i lotto smiley så vil jeg flytte længere ud på landet (hvis det er muligt hehe), hvor jeg kan have lidt får, så jeg kan lære Coby at hyrde... og så selvfølgelig en havaneser mere engang med tiden smiley

• #24   13. dec 2007 det kan jeg godt gå med til, bare jeg så vinder i løbet af 2008 så er jeg godt tilfreds smiley

• #26   9. mar 2008 Hææyy - jeg har klippet Tulles pandehår ... og hun har leget med et par cairner - og nu har hun næsten lært at gribe - hvor vildt er det lige ;D

• #28   9. mar 2008 Det er godt nok hårdt for den lille ... håber snart han kommer over det... Tulle har haft sådan en maveomgang der varede noget der ligner 3 måneder, hvor det bare gik op og ned - og med opkast og med blod i afføringen og hun tabte sig temmelig meget ... og siden har hendes mave ikke været særlig stærk ... men nu fungerer hun supergodt på hjemmelavet mad, hjemmelavede godbider og så dyrlægens I/D-tørfodder ... Nåja - og vægten er vældig oppe igen ... sidst hun var på vægten sagde den 6.3 ... det højeste hun nogensinde har været oppe på ... men hun er på ingen måde overvægtig - så det er fint nok smiley

Kommentér på:
kan jeres havanesere gribe?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce