{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.159 visninger | Oprettet:

Brev fra mor til Polle {{forumTopicSubject}}

Kære Polle

Jeg skriver langsomt, fordi jeg ved du ikke kan læse så hurtigt.
Vi bor ikke længere, hvor vi boede, da du tog hjemmefra. Din far læste i avisen, at de fleste ulykker sker indenfor 30 km fra hjemmet, så vi flyttede.
Jeg kan ikke give dig adressen, da den familie, som boede her tidligere tog husnummeret med sig, så behøvede de ikke at ændre deres adresse.
Stedet er rigtigt dejligt. Der er endda en vaskemaskine. Jeg tror ikke, den virker ordentlig. Sidste uge puttede jeg en bunke tøj i og trak i snoren, og jeg har ikke set tøjet siden.
Vejret er ikke slemt. Det regnede kun 2 gange sidste uge. Første gang i 3 dage, anden gang i 4 dage.
Frakken du gerne ville have tilsendt, mente din tante ville være lidt for tung at poste med knapperne på, så vi skar dem af og puttede dem i dine lommer.
Vi fik endnu en regning fra kirkegården. De siger, at hvis vi ikke betaler det sidste afdrag på bedstefars gravsted, kommer han op.
Onkel Svend-Bent låste sine nøgler inde i sin splinternye stationswagon i går. Vi var meget bekymrede, for det var en meget varm dag, og det tog ham 4 timer at få Gurli-Magrethe og børnene ud.
Din søster fik en baby i morges. Jeg ved endnu ikke, hvad køn den er, så jeg ved ikke, om du er blevet onkel eller tante.
Onkel Emanuel faldt i den store brændevinstønde. Nogle mænd prøvede at redde ham op, men han slog dem væk og druknede. Vi kremerede ham, som han altid har ønsket. Han brændte i 3 dage.
3 af dine venner kørte i havnen i en pickup forleden. En kørte, mens 2 andre stod bag på. Ham, der kørte rullede vinduet ned og svømmede i sikkerhed, men de 2 bagpå druknede, fordi de ikke kunne få åbnet bagklappen.
Der er ikke meget mere at fortælle, der er ikke sket så meget.

Kærlig hilsen Mor.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Brev fra mor til Polle
Kommentér på:
Brev fra mor til Polle

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce