{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
706 visninger | Oprettet:

Renlig??? {{forumTopicSubject}}

Jeg skal endelig ned og hente den lille på onsdag. Det er min første hund og vil gerne høre om jeres erfaringer med renligheds træning.

Har læst man skal ligge aviser ud, men også fået at vide at så vil hunde altid sammenkæde aviser med at skulle tisse..... Ikke så fedt at blive pisset på når man sidder i sofaen og læser avisen:-)

Håber der er nogen der har RIGTIG gode råd.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Renlig???
  • #1   12. nov 2007 ja giver Louise s j ret ..

det er hårdt arbejde men det er det eneste der virker.. og husk endeligt at rose den bette op til skyerne når den laver uden for. og skulle uheldet være sket inden for så må du endelig ikke skælde ud, bare ignorere den. og husk

Kartofelmel er uundevæeligt i hvalpe tiden..

man kan eventuelt tilføre en komando når den tisser, så kan man faktisk lære dem at tisse på komando.. meget smart i nogen tilfælde..

• #2   12. nov 2007 Havde hørt det meste før men jo flere man spørg jo mere lære man jo:-)

Og Lise b, i hvilke tilfælde får du din hund til at tisse på komando? Altså jeg tænker straks på noget med sviger familien...... smiley

• #3   13. nov 2007 jens b - ja det med sviger familien er selvfølgelig en man unne tænke over *g*
    men vi ruger det fx hvis vi skal ud og køre og hun ikke vil gøre sig færdig på turen inden.. så er det meget praktisk at kunne. eller hvis man han en hund der er oppe at tisse om natten så er det ikke altid man har lyst til at stå kl 3 om naten ig klare tænder fordi den lige skal snuse til det hele først.. den sidste er jeg specielt glad for da hun til tider gerne vil ud på de uhumske timer..

Kommentér på:
Renlig???

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce