{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.280 visninger | Oprettet:

opgivet-Allergi {{forumTopicSubject}}

Luca har jo oksekødsallergi så selvfølgelig er jeg meget forsigtig med hvad han indtager.Han har også blevet behandlet med antibiotica og binyrebarkhormon.Det blev han rigtig dårlig af.Eftersom han får "ren"mad burde jo eksemet forsvinde,men det bliver kun værre!!Så i mandags gav jeg ham ny loppekur.Combo denne gang for at HELT udelukke loppe allergi.Og tirsdags ringte så hans dyrlæge og havde framskaffet binyrebarkhormon i sprayform som jeg skulle spraye ham med 3 g om dagen.Men nu ser han værre ud end nogen gang!!!Neste besøg hos dyrlægen må vi tage ny skrabetest og ny blodprøve for at se om der er noget andet han kan reagere på.Jeg ser pængesæddlerne mine har fået vinger efter jeg fik den hund og nu er jeg temmelig opgivet over siruasjonen!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  opgivet-Allergi
  • #1   20. okt 2007 har du hørt om Barf kliknikken de skulle være rigtige gode på det område med allergi.
    her er deres hjemmeside
    (link fjernet)
    ved ikke om du kan bruge det. men jeg har overveje at bruge dem på min hund for hun har også fået allergi/eksem. som også har fået antibiotica mod og det hjalp ikke.
    håber at I kan få noget hjælp Luca for det er så synd for dem og de lider så meget de små pus ss
    de varmeste tanker fra lady og helle

Kommentér på:
opgivet-Allergi

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce