{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.181 visninger | Oprettet:

Farlig trappe HJÆLP!!! {{forumTopicSubject}}

Jeg må lige høre om der er nogle der kender de der jern trapper hvor der er huller i?! Jeg bær hende altid ned, og gjord det også med min gamle hund i tidernes morgen, men igår da min mand skulle ned med hende, ville han lige gå over med skallet først, og ja, det kunne lille Nikki altså ikke vente på, så hun bedrog sig ned af den med det resultat at hendes ene negl sidder fast og hun falder ned af den og flår neglen af :o( Og det er bare ikke første gang hun gør det,(for når hun skal tisse skal det bare gå stærkt) den anden negl har vi lige fået rettet op igen, det tog bare 3mdr. Er der nogle der har en god idé om hva man kan gøre??? Eller har samme oplevelse og hva har i gjort??? Jeg har snakket med selve hoved kontoret for at høre om der ikke var noget de kunne gøre, for der er så mange hunde oppe ved mig hvor der samme sker, men som man kan sige sig selv, det er jo for dyrt for "bare" nogle dyr...Gggg....
Sko har jeg købt til hende og det ser sjovt ud hun går somom hun har fået søm i poterne og stamper som en kanin. Det er mere farligt end uden for så vil hun først falde ned :o(


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Farlig trappe HJÆLP!!!
  • #1   2. okt 2007 jeg har engang brugt de glidsikre strømper. som man bruger til børn. hurtige at få af og på.

  • #2   2. okt 2007 de trapper havde vi der hvor jeg boede tidligere. Vi fandt på en løsning.... Du kender godt de der måtter, som ligner græs, de fåes i flere forskellige farver.... Dem vendte vi omvendt, og satte fast på hvert trin, bare inde i siden og 50 cm ud, så de ikke fylder hele trinet. Så kan hundene gå der, og vi mennesker kan gå på de farlige trin.... det er en meget billig løsning og det skåner vores kære vovsers negle....

  • #3   3. okt 2007 uha har hørt om de trapper og ved også at flere hunde får revet deres negle af... det er sgu synd som henriette skriver må der kunne lægges noget over så vovserne selv kan gå op og ned .... det andet med at bære holder ikke i længden så håber i finder en løsning selv eller med hjælp fra foreningen hvor i bor pøj pøj med det

  • #4   5. okt 2007 Tusind tak for jeres svar c",)

    Henriette: Nu har jeg lige købt det der tæppegræs godt nok ikke måtterne for fik afvide af nogle andre hvor jeg bor at det var ikke så godt, men hva gjorde i for at få dem til at ligge fast?



Kommentér på:
Farlig trappe HJÆLP!!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce