{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.051 visninger | Oprettet:

Skønheds hunde kirurgi :( {{forumTopicSubject}}

Hmm.. Nu så jeg li et program på Kanal 4 i aftes om hunde der fik lavet skønheds kirurgi..
En stor Bulldog fik fjernet rynker i ansigtet så den igen kunne se.. Det er forståeligt.. Men der var også operationer af pittbull der fik kuperet ørene.. Bar at se hvorn hvalpene pev da de sq vågne fra narkosen var jo forfærdeligt at se..

Hva er jeres holdning til folk der tager deres hunde med til skønhedsdoktor for at skifte udseende på dem..
Og derved for at vinde flere shows og andre ting ? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skønheds hunde kirurgi :(
  • #2   1. okt 2007 Jeg giver Camilla, ret i at hvis man ikke synes at ens hund er smuk nok, så lad være med at skaffe dig hunde.

Det kan næsten kun være folk med mindreværskomplekser der gør sådanne onde ting ved sin hund.

Og så burde den for for ting ikke kunne foregå.

• #6   1. okt 2007 Det var rigtig rigtig slemt at se de små pittbull få kuperet ørene..
    Nu har jeg set det før, der blev de skåret og derefter blev sårene syet..
    Men det jeg så i tv i går var med saks, han ´klippede ørene af og derefter kom der kun stram tape omkring.. så formen ikk forandret sig.. Der var blod overalt og Hvalpene skreg.. Det var så ondt.

-Aldrig om min Snoops sq undvære sine øre, det vil være forfærdeligt.. smiley

• #7   1. okt 2007 Grunden til at de kuperer ørerne på bl.a Pittbull er så at når de er i kamp, så kan den hund de kæmper imod ikke bide sig fat i deres øre...

• #8   1. okt 2007 Der er mindre at bide i.. Jeb, det ved jeg godt.. Men nej, hundene sq bruges til udstilling.. For hun havde obseveret at det kun var kamphunde med kuperet øre der fik 1.pladser..
    = Hun gjorde det for hendes skyld, ikke for hundens..
    Jeg kan tydeligt se at man vil bruge sin hund til udstilling, men det skal osse gøre på en ordentlig måde..

• #10   1. okt 2007 hunden er født som den skal se ud, jo. Så hvorfor lave noget om smiley

• #11   1. okt 2007 Det er da for sygt at lade sin hund operere bare fordi man synes den skal se anderledes ud. Alle hunde er da skønne som de er... naturlige. Tænk på de stakkels dyr. De har da ikke bedt om al den smerte... Elsk jeres dyr som de for satan...

• #12   1. okt 2007 som de er, skulle der stå:o)

• #13   1. okt 2007 Puhhaa.. Det lyder virkelig forfærdeligt.. Sys man er en rigtigt ídot, hvis man vil ha gjordt sådan noget, bare for at hunden skal se smartere ud.. Puha.. Det med hvalpene får jeg det bare helt dårligt af.. Kan bare ikke forstå hvorfor man skaffer sig en bestemt race hund eller blandning, hvis man ikke er tillfreds og kan lide hundens udseende.. =(

• #14   1. okt 2007 Pu ha, godt jeg ikke så den udsendelse.Det kan jeg slet ikke holde ud at se på. Sådan nogle idioter skulle slet ikke have dyr.Får det helt dårligt ved tanken.

• #16   1. okt 2007 Tænk at folk kan være sådan hvis de ikke kan lide deres hunds udseene så burde de vælge sig en anden race i stedet for at ændre på den.

• #17   1. okt 2007 du er for langt ude man... Der er sku meget MEGET stor forskel på hunde med langt hår der skal til frisør og have ordnet pels og til at man klipper i sin hunds øre og hale. Grunden til folk får kuperet deres hunds øre og hale er jo ikke andet end for at man selv ser sej ud fordi ens hund er sej. En hårløs hund lider sku ikke eller har nogen smerte fordi den er født uden hår. Tænk dog på dyrene frem for dig selv. Normalt med hunde der har medfødt skavanker er det noget man forsøger at avle væk, men sådan noget tager tid.
    Og lad være med at sammenligne vores hunde med svin der skal slagtes og spises. Jeg synes da også det er for brutalt at rykke tænder ud på dem uden bedøvelse, men det kan vi bare ikke gøre noget ved. Sådan er det bare...

• #18   1. okt 2007 og denne var ment til tim og tina

• #20   1. okt 2007 skal JEG tage mig sammen? Ville du klippe ørene af dine børn hvis du synes de var for store? Skrev også lige at fordi dyret skulle spises var det ikke i orden at gøre sådanne ting, men det gør de, og det er der bare ikke noget du eller jeg kan gøre ved. Sådan bliver det ved med at være. Men vores dejlige hunde, medlemmer af familien har vi sku indflydelse på. Og man burde ikke gøre unødvendig smerte på dem. Der er nok også en grund til at dette kupering er ulovligt i danmark. Det er sku dyreplageri. Elsk din hund som den er for pokker.

• #21   2. okt 2007 Det er osse i orden hvis det er det de vil med det..
    Men kdet kan det umuligt være når folk farver permanent farve, og kuperer ørene.. Det har ikke noed med sundhed at gøre, men med udseende..

Kommentér på:
Skønheds hunde kirurgi :(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce