1.017 visninger
|
Oprettet:
Argh slankekur HJÆLP!!!!! {{forumTopicSubject}}
Efter vores lille rotte pige har været i løbetid, er det som om hun er blevet et par kg for tyk. Min træner siger at vi ikke behøver købe diæt foder, bare vælge et foder hvor der ikke er særlig meget fedt i men stadig, proteiner, mineraler og vitaminer som hun jo stadig skal have... Kender i et godt foder der opfylder de krav??? Nogle forslag??? Hvad er BARF foder, og ville det være et bedre alternativ???
Hun får godt med motion..
Og selvfølgelig er hun meget kræsen med sin mad, vi har faktisk altid harf problemer med at få hende til at æde..
nov 2006
Følger: 62 Følgere: 63 Hunde: 6 Emner: 84 Svar: 6.996
nov 2005
Følger: 4 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 26 Svar: 1.779
Vi fodre med Henne Pet Food og lige nu med deres Kronch Main. Der er kun 10% fedt i
Vores hunde (specielt Balou da han er kastreret) var begyndt at blive lidt for tykke - vi har nu fodret i ca. ½ år med dette og han har tabt sig ca. 4-5kg og er rigtig pæn igen. Selvfølgelig skal du også passe på hvad du giver som godbidder oct.
Deres pels og helbred er helt tip top :-))
Jeg ved også at Olivers har et produkt med ca. 10 % fedt i - og det skulle også være godt.
sep 2007
Følger: 3 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 4 Svar: 10
dec 2006
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 17 Svar: 73
Karin: hvor køber i Henne Pet Food???
nov 2005
Jeg køber det direkte hos Henne Pet Food og får det leveret på min addresse. Det skal så lige siges at jeg køber 6 sække af gange - så sparer jeg nemlig 50,- kr pr sæk :-))
Men hvis du går ind på deres hjemmeside : http://www.henne-pet-food.dk
Så kan du under forhandlerliste se hvor det kan købes i nærheden af, hvor du bor.
kh Karin
nov 2005
Så prøvede vi dette og jeg må sige - at det kan hun lide - det er sjælent hendes skål ikke er tom når hun har spist.
Det er jo lavet på laks men du kan læse det hele på deres hjemmeside
nov 2005
Følger: 26 Følgere: 24 Hunde: 2 Emner: 68 Svar: 2.540
Og mht foder så foder vi med rc og det er kanon foder, hvertfald til mine hunde. Tyson er også kræsen med Rc giant er et hit til ham + knalderne er store så de ikke forsluger sig
dec 2006
nov 2005
noget andet er jo også at tæven forandre sig efter hver løbetid og også hvis de får et kuld hvalpe. det kan jeg da se på min tæve. førhen var hun spinkel og nu er hun godt bred, og ja måske lige lidt for meget. Mødte en lille dreng i går med en cocker. han spurgte om hundene måtte sige hej. derefter sprugte han om det var en damehund jeg havde hvorpå jeg sagde ja. så sagde han " er den gravid"? ha ha nej nej sådan skal hun da se ud . total griner
dec 2006
nov 2005
Argh slankekur HJÆLP!!!!!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside