{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ultralyds træner
  • #2   25. sep 2007 Ja ikk, jeg vil oss li hør om det for jeg går ud og bruger penge på en.. For den lyder som noget jeg godt ku få gavn af..

• #3   25. sep 2007 Har jeg osse læst om.. Men det tager ku hvis hunde gøer.. Den her er bar så meget mere effektiv i det den kan bruges hvis hun laver andet den ikke må udover a gø..
    Så som Snoops ikke har lov a gå på bordene, og det vil han meget gerne, da der tit er mad.. :o)

• #4   25. sep 2007 Hmm... Hvorfor ikke nøjes med positiv indlæring, og ros ved det gode.. i stedet for straf, når noget er forkert!?

Men kan godt se det måske er en fin ting... Jeg holder mig til klikker og guffer. Men vil da geren høre hva dette er for et produkt alligevel.

• #5   25. sep 2007 Det er ikke en straf, det er bar en lyd.. det er jo ikke en lyd der ødelægger noget for hunden, eller skader dens øre.. og heller ikke en lyd der være længe..
    Snoops har meget svær ved at lære, og i det han gøer meget der hvor jeg på nuværende tidspunkt bor, er det svært at have tålmodgihed med ham.
    For han må ikke være der.
    Vi leder i vildskab efter en ny lejlighed, men osse det tager tid.

• #6   25. sep 2007 Kan godt se det, men ofte en tedens mange små hunde har.... Ikke alle nej. Men ja, jeg ville blot høre om produktet. JEg synes folk skal selvom det, jeg siger kun hva jeg helst vil smiley

• #7   25. sep 2007 Jeg kender en som har sådan en.. Den virker sådan at der udsendes en lyd, som virker meget kraftig for hunden.. Vi mennesker kan faktisk næsten ikke høre den.. Så skal man sætte den helt op til øret.. Den kan også bruges til og jage andre hunde væk, hvis der kommer en hund løbende hen mod jer, og i ikke er trygge ved det..

Kommentér på:
Ultralyds træner

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce