1.575 visninger
|
Oprettet:
Køber til Berner Senne {{forumTopicSubject}}
Kære medlemmer i "Vores bedste venner"
Vi er netop besluttet os for at købe hund, nu kommer spørgsmålene bare, hvilken?, hvor står?, lang håret? osv.
MEN vi er blevet enige om at vi vil have en berne senne..
Vi ville høre om der var nogle på dette forum der vidste et sted hvor vi evt. kunne købe en?
Hvis i har erfaringer med berner senne hunde, er i også meget velkomene til at skrive i dette forum. al iformation er nyttig for os, da vi er grønne inden for området, men jeg har dog arbejdet på en hundepension.
jul 2007
Følger: 17 Følgere: 17 Hunde: 3 Emner: 15 Svar: 173
sep 2006
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 4 Emner: 18 Svar: 55
Der fandt vi vores Sif.
Held og lykke.
~* Sif & Gismo's mor *~
sep 2007
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
Er der nogen der har errfaringer med omkring at Berner senne skulle have en tendens til at gå amok???
Jeg har snakket med en som mente at det kunne forkomme ret ofte inden for Berner Senne...
sep 2007
Det kunne være lækkert hvis du kunne kontakte din kollega, men som sagt, ser jeg helst det er en hun hund jeg får.
apr 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 1 Emner: 13 Svar: 247
Med hensyn til de skulde gå amok, så er Berner senne i familie med rotwejler, så der er alt efter dens opdragelse, og omsorg, hvis den har haft det godt fra opdratter, og du er kærlig for den, uden at slå, og være ond, og forsømmende, så for du den dejligste og roligste familie hund..... den er er så god til børn.....
Så det er alt efter opdragelse....
Jeg har nogle papir om dem, som jeg kan sende via post hvis du vil???? og ellers er din dyrelæge en god en at spørge til råds, de kan altid fortælle om hundenes adfærd....
apr 2007
jul 2006
Følger: 38 Følgere: 36 Hunde: 3 Emner: 24 Svar: 428
sep 2007
Var en stor hjælp. jeg vil prøve og undersøge det ... kan jeg kontakte dig hvis jeg finder ud af, jeg gerne vil have de papirere?
apr 2007
Køber til Berner Senne
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside