Tak til alle jer {{forumTopicSubject}}
der har været så søde og betænksomme, under Ludwigs "sygdomsforløb" og er kommet med opmuntrene bemærkninger og gode råd og bare været der... Tak tak tak.
I aner ikke hvor meget det har varmet og hjulpet mig og jeg kan fortælle jer, at Ludwig nu er rigtig godt på vej til at blive sig selv igen ovenpå operationen.
Såret heler rigtig fint og han fik forbindingen af allered mandag og han støtter allerede en del på hans ben og dyrlægen var MEGET tilfreds med hans fremskridt og han mente at fremtidsudsigten for at Ludwig bliver helt som før er meget fin.
Så jeg er et lykkeligt menneske lige nu og glæder mig over hver dag med mine dejlige vovser, som nu begge er hjemme hos os igen.
Men endnu en gang hjertelig tak til jer alle
Monika, Ludwig og Jerry
jul 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 1 Emner: 33 Svar: 107
jul 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 2 Emner: 26 Svar: 80
Kan godt forstå du har savnet Oscar, vi tog også hjem til mine forældre, som passede vores schæfer, så vi kunne være sammen med ham. Det passede så fint, at vi kunne være der et par dage, da der pga af noget gravearbejde, blev lukket for vores vand, for så kunne min far se efter dem begge, da vi skulle på arbejde igen.
Håber det går fremad med dig også og at Oscar er faldet til igen.
jul 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 1 Emner: 33 Svar: 107
Tak til alle jer
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside